TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• BRS Sound-Off 2004 - Trondheim

• For planlegging av treff eller smÃ¥ møter
For planlegging av treff eller små møter

#58176  av nlight

SÃ¥ aldri noe til deg @lpher.. stressa du bare rundt? hehe..
Satser alt på å vinne klassen neste år.. nr. 2 av 3 er jo ikke noe å skryte av :)

#58184  av @lpher

nlight skrev:SÃ¥ aldri noe til deg @lpher.. stressa du bare rundt? hehe..
Satser alt på å vinne klassen neste år.. nr. 2 av 3 er jo ikke noe å skryte av :)
LOL :D Joa, det ble nok endel flyging...mellom butiken...butikkteltet (hvor sambo'n min var innlånt selger :D) ...bedømming...og Supra-prat med Are og whomever was there at the time :D

Så nok ikke så mye til meg i og med at jeg ikke hadde så mye med db-biten å gjøre :)

@lpher

#58187  av chris

KK-ma70 skrev:Skulle ha vært alkoholforbud på slike ting. Folk satt i bilen under lydmålingen og drakk men de satt bak rattet... blir bare dumt det der :roll:
folk bør jages bort når de er påvirka synes jeg. de fra meldal var dritings når klokka var 9 om morran, og gikk rundt blant publikum og drakk hele dagen. alkoholforbud, ellers stiller jeg ikke opp flere ganger :evil:

#58214  av sindrejl

chris skrev:
KK-ma70 skrev:Skulle ha vært alkoholforbud på slike ting. Folk satt i bilen under lydmålingen og drakk men de satt bak rattet... blir bare dumt det der :roll:
folk bør jages bort når de er påvirka synes jeg. de fra meldal var dritings når klokka var 9 om morran, og gikk rundt blant publikum og drakk hele dagen. alkoholforbud, ellers stiller jeg ikke opp flere ganger :evil:
Alt for teit ja.. var sjåføren dritings også så dem kjørte dritings eller? Håper iaff ikke det.. men var mye teit der.. f.eks folk som la seg i bagasjerommet under spl konken blandt subbene.. teit :P

Neste år stiller jeg i sql med ferdig pioneer anlegg ;)

#58315  av bose

fins det egen konkuranse som går på å ha brukt minst penger på anlegg? :P har brukt 1280,- totalt fram til nå :D

#58407  av @lpher

sindrejl skrev: Alt for teit ja.. var sjåføren dritings også så dem kjørte dritings eller?
Nei...han satt bak rattet under en db-duell om jeg fikk det med meg rett...som i og for seg er ille nok..om onkel politi hadde sett ham :D
sindrejl skrev: HÃ¥per iaff ikke det.. men var mye teit der.. f.eks folk som la seg i bagasjerommet under spl konken blandt subbene.. teit :P

Neste år stiller jeg i sql med ferdig pioneer anlegg ;)
Men Sindre da...Pioneer og SQL i samma setning jo? LMAO :D

@lpher

#58602  av bose

hm... får se til neste år. er ikke akurat JBL (Jævla bra lyd) i bilen nå, tror komponent sett i dørene + godt med forsterker gjør susen.
God lyd er ikke synonymt med membranareal sindre ;)