TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Toyota Soarer 1JZ-GTE driftebil

• Bil-, motor- og stereoprosjekter.
Bil-, motor- og stereoprosjekter.
 #318930  av F.Øksnevad

Takker folkens :)

Jaja... Endte jo opp med å sveise på plass firkantrør... Ble bra, og passasjeren sitter nå bedre enn jeg gjør. Får fikse meg 1 sett til med understell og gjøre det samme på førersiden en gang. Uansett så skjer det litt. Har MASSE og gjøre men jeg skal i utplassering i de 2 neste ukene så jeg må ta med bilen hjem på torsdag.. så jobber som svetta står og lærerne blir slitne i disse dager på verkstedet.

Bilde

Med 2mm tykk 40mm2 plate.. etter boka
Bilde

Bilde

Klaringa til buret
Bilde

Sveising på buret
Bilde

Bilde

Bilde

Skal egentlig ha kryss her også, hvis jeg får tid :roll:
Bilde

DETTE kaller jeg vinkler :D
Bilde

Fikk gjort mye i dag. Blir ferdig i morgen tidlig så var det tilbake på det andre verkstedet og fortsette på buret.
Bilde
 #318940  av Daniel HS

Gleder meg til å få sett den live en eller annen gang :D Stå på :P :wink:
 #318948  av QuiNlan

Konge bil du har laga deg der. Hadde vært stas og sett denne live. Fiks noen jalla skilter og ta den med ut på veien! :)
 #330803  av F.Øksnevad

Lenge siden jeg har oppdatert her.. Mye har skjedd og det har blitt mye kjøring! Slenger ut noen bilder som forteller det meste.. :)

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

En palle med felger... Slik går det når du skal begynne med drifting
Bilde

Også trenger man dekk!!
Bilde

Bilde

Bilde
 #330810  av F.Øksnevad

Noen bilder fra lisensdagen til Powerdrift på rudskogen! :) Dette var min aller første gang på bane med bil og den aller første sladden min ble utført denne dagen! Det var dritkult! :D

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde
 #330812  av Ã˜rjanN

Fett!!! Så veldig bra ut nå ;).
Blir du å se på Våler på gatebil i juli da? :)
 #330813  av F.Øksnevad

Og noen bilder fra Runde 1 i Kristiansand og Runde 2 på Gardermoen... Jeg kom på 2 plass på begge løpene i semi-pro klassen og er utrolig fornøyd med det!! :D

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Runde 2 på Gardermoen
Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde
 #330815  av F.Øksnevad

Bilde

Har klart å fått en veldig bra avtale med Tilhenger Spesialisten! Takker for at dere hjelper til gutta! :D
Hvis noen trenger tilhenger så er det plassen å gå, de har absolutt noen av de beste tilhengerne, Brian James så klart!
Flere avd. rundt om i hele Norge.. Gå inn på http://www.tilhenger.com for å finne avd. nærmest deg! :D
 #330895  av ArildM

Looking good. Gratulerer med gode plasseringer!
 #330904  av sindrejl

fytti jeg er imponert over deg!! Så ung men med så rått pågangsmot, er herlig å lese! Ønsker deg all lykke videre
 #330905  av Daniel HS

:shock: :shock: :shock:

Imponerende! Ser ut som om både bil og sjåfør fungerer supert her!

Hva klasse kjører du i? Club?
 #330918  av pkgrette

gratis fete bilder detta fikser du bra azzå :D :D
 #330931  av Stian AB

Bra kjørt Fredrik..Husker du snakka om drifting hele tia med Silvia S15 når vi gikk sammen på ungdomskolen :lol: Men det ble vist Soarer isteden ja :mrgreen:
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 10