ReWrite skrev:Ja da leter jeg fortsatt 
Hadde den fra Porsgrunn vært en ekte 92er så hadde den vært helt perfekt.
Kilometerstand behøver vel ikke og være så viktig, for slik jeg skjønner det så er det veldig slitesterke motorer? Blir bare litt høyere oljeforbruk med årene..?
den er jo en ekte 92 modell sikkert, men den er ikke en rev2

men er nok mange her inne som har kjørt både med airbag og abs osv og uten, som sier at rev1 er en like god bil som rev2, eneste er jo om du VIL ha airbag og abs, rev1 skal jo gi en litt mer sportslig følelse, men jeg personlig tror ikke den er så stor
og ang oljeforbruket så kommer det vel mest ann på hvordan bilen har blitt kjørt tidligere, om den har blitt kjørt hardt og mye på bane er den nok slitt mer med mindre den har blitt godt tatt vare på etterpå og holdt skikkelig med service osv, men kan jo og risikere å finne en som er i perfekt stand utseende messig og interiørmessig, men som er helt daukjørt
så det gjelder å finne den du liker best, ta den med på en skikkelig prøvetur med en kompis eller noe sånt, gå over bilen skikkelig og grundig og ta den med på en NAF test for å finne ut om det er noen skjulte trussler, og er den i tipp topp stand, så tror jeg ikke det vil vere noen problem uansett om det er rev1 eller rev2 du velger
men du må ikke glømme at mkII har ett par rimelig vanlige problem som at t-taket kan lekke litt i mye regn og vist du spyler den med høytrykks spyler og bobler i lakken på bakvinga, er og noen her som har hatt litt problem med kondensering i bakasjerommet, jeg har vertfall hatt en del problemer med det, men tok ut trekket baki der, drenerte ut vannet og tørka opp så godt jeg kunne, og etter det har det ikke vert noe særlig problem, blir jo fort godt og varmt baki der pga motoren, og at mkII har ei ganske stor potte som ligger rett under som og avgir en del varme...