TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Prosjekt Corolla Levin GT

• Bil-, motor- og stereoprosjekter.
Bil-, motor- og stereoprosjekter.
 #339250  av Levin GT

EXS skrev:fantastisk prosjekt :D

ser virkelig ut som du vet hva du driver med.
Takk for det.
Jeg liker i hvertfall å tro at jeg vet hva jeg driver med... :)
Om dette blir suksess denne gang vil vise seg når map'ingen begynner.
 #344019  av Holger

Har nå lest gjennom hele tråden din, å må si at du er heldig som har en så fin bil! :D
kjempe bra arbeid, å strøkent :roll: Kan si meg enig i at du vet hva du holder på med ja:)
 #344122  av Levin GT

Holger skrev:Har nå lest gjennom hele tråden din, å må si at du er heldig som har en så fin bil! :D
kjempe bra arbeid, å strøkent :roll: Kan si meg enig i at du vet hva du holder på med ja:)
Takk for det Holger.
Jeg føler meg ganske heldig som eier av denne bilen,at det er blitt så fin er takket være mangen timers egeninsats pluss hjelp fra andre.

Når motorprosjektet endelig var fullført så var sommersessongen 09 gått forbi og vinteren er kommet,så jeg fortsatte like godt å oppgradere slik at bilen blir slik som jeg vil ha den...
Derfor ble begge hjulbuene bak,bakerste del av kanalene,og begge hjulbrønnene byttet grunnet at det var begynt å boble litt på disse stedene.
Ettersom at jeg aldri har vært 100% fornøyd med lakken på bilen er nå nylig blitt hellakkert i samme farge.
Syregrunning + 3 lag med slipegrunning + mellomsliping + base + masse klarlakk utført av en proff lakkerer = veldig strøken karosserimessig og lakkmessig.

DÃ¥rlige bilder tatt med mobil ...

Bilde
Bilde
Bilde

Støtfanger bak med fester og støtfanger forran med fester ble levert til sandblåsing og pulverlakkering grunnet at det ikke finnes nye i butikken. :)

Stor takk til
Leif som er en mester med Mig apparat.
Øyvind som er en mester med sparkel.
Erik som er en mester med lakksprøyten.

Bedre og flere bilder kommer etterhvert.... :)
Prosjektet fortsetter. :D :D :D
 #344235  av Holger

nå ble den jaggu blank å fin gitt! Blir artig å se slutt resultatet i fint sommerlys:D
 #344344  av Levin GT

Holger skrev:nå ble den jaggu blank å fin gitt! Blir artig å se slutt resultatet i fint sommerlys:D
Ja,det ble den... :)
Har gått over hele bilen to ganger med autoglym sin lakkforsegling,så da ble den glatt og fin..
Jeg skal få tatt noen bedre bilder med digitalkamera så straks jeg tar bilen ut til våren.

Det skal nok monteres litt fler grombiter på den før den tas ut på veien igjen.. :)
 #354921  av Morten

På tide med en oppdatering igjen nå snart syns jeg? :mrgreen:
 #354933  av Lørnings

Enig! :D Bør være både grombiter og vårbilder på gang nå! :wink:
 #355298  av lexusmann

Bilder er påbudt!! :D :D
 #355671  av Andreas_1

Kommer gjerne innom en tur og tar noen bilder med noe annet enn mobil om det er interessant. Bilen er vel tross alt på veien?
Og takk for turen i den lille grønne igår, skulle tatt noen bilder av den óg! :)
 #368664  av Alexander.S

Hei alex her.Jeg har en strøken Toyota corolla 1,6 dx/te71l-elkdsw som jeg skulle hatt coilover og grovere eksos og litt snadder til.Dette er vist ikke så lett og få tak i og lurte på om kansje du hadde noen gode råd om hvem jeg kunne kontaktet for deler??? vil ha bilen godkjent så må helst være godkjente deler!!!
Vedlegg
DSC01576.JPG
DSC01576.JPG (98.34 kiB) Vist 1197 ganger
 #368682  av lexusmann

Levin GT, hva skjedde her??