TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Ny Lexusmodell

• Diskusjon og spørsmÃ¥l om Lexus
Diskusjon og spørsmål om Lexus
 #375603  av pekle

For dei som er i nærleiken av Oslo-bygda har Storo førvisning av bilen i dag.

Den ser betre ut live enn på bilde. Har aldri blitt heilt klok på delen bak bakdørene men det ser mykje betre ut live.

Ganske kompakt cockpit, gode seter og gilde pupper på rattet.

Ingen prøvekjøring dessverre, men vil seie eg rykka eit steg nærmare kontrakt.
 #375680  av sotevik

pekle skrev:For dei som er i nærleiken av Oslo-bygda har Storo førvisning av bilen i dag.

Den ser betre ut live enn på bilde. Har aldri blitt heilt klok på delen bak bakdørene men det ser mykje betre ut live.

Ganske kompakt cockpit, gode seter og gilde pupper på rattet.

Ingen prøvekjøring dessverre, men vil seie eg rykka eit steg nærmare kontrakt.
Jeg har signert kontrakt i liggende jeg.Prøvekjører når den kommer til Storo som utstillingsbil.
 #375699  av sotevik

mr292 skrev:eco/comfort/luxory ?
hvis luxory, er det med takluke? regner med en takluke kommer til å være værdt penga. (med tanke på salgspris til senere) med tanke på at den bare kan velges som tileggsutstyr på luxory.
Det er en Comfort med navi og stereopakke.Dark opal utvendig farge og Panter black innvendig.Laaang leveringstid da.Medio Juni ca.Så nå ryker Celicaen,snufs,snufs.
 #375850  av Geir

Var på VIP-visning av denne 7 des hos Lexus på Storo. Har alltid vært litt skeptisk til rumpa pga bildene jeg har sett, men i virkeligheten var det ikke det samme. En gjennomført stilfull bil som jeg i stor grad tror kommer til å selge seg selv. Det er nesten så jeg frykter den blir litt for vanlig....hehe!

Det er allerede forhåndssolgt 100 stykker hos de fire forhandlerne her i landet, og mer vil det nok bli. Ventelisten er allerede lang. Jeg gleder meg veldig til å prøvekjøre denne nå, og dersom den ikke skuffer på noen punkter, så lukter det kjøp av denne og salg av 220-en.

Norge AS er også forholdsvis glad i den. Avgiftene på en topputstyrt CT200h er "bare" på 43000 kr. Det er ikke mye i forhold til hva som kreves av avgifter på mange andre biler!
 #375900  av Mr_Storbrua

pekle skrev:Og momsen da...
Den er vel likt på alt vel??? 25%...
 #375909  av pekle

Klart, men det er ei avgift til staten på linje med dei andre. Forresten, heilt lik for alt er den ikkje - elbilar har 0-sats :)
Sist redigert av pekle den 13 jan 2011 12:47, redigert 1 gang totalt.
 #375910  av Mr_Storbrua

Jo jo, men den er nå lik uansett.. Den avgiften geir snakker om er jo den som er variabel, utifra alt miljøtullet og det.. Men er sant at avgiften på denne bilen da er mer enn 43000..
 #377866  av Geir

Og nå er det ca 200 forhåndssolgte.

Jeg skal på Storo på fredag for å taksere 220-en, så får vi se, da...
 #377876  av pekle

Hmm, treng ikkje bil før i oktober, men med slik bestillingsliste kan det fort spøke for det...
 #377890  av Geir

Pr. nå skal det visst være slik at du får bil i juni dersom du bestiller i dag. Det blir litt antakelser fra min side, men for å vite mer går det an å lese litt på Facebookgruppen til Lexus Norge.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 10