TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Ts-ogn vÃ¥rtreff i Drammen. 16\5-2010. Flest mulig mÃ¥ stille!

• For planlegging av treff eller smÃ¥ møter
For planlegging av treff eller små møter
 #356110  av mailman1

nissan stiller med en handsom fotogen mann altså.. Dette må jeg ikke glipp av! :D
 #356114  av magnesmurf

Sitter på jobb i ti timer nå, uten noe å gjøre. (beredskapsvakt i drammen, og stasjonen er stengt pga ombygging, så det går ingen tog)
Da kan jeg like gjerne sende ut påminnelse til alle påmeldte, som lovet tidligere i tråden.
 #356115  av NatroN

mailman1 skrev:nissan stiller med en handsom fotogen mann altså.. Dette må jeg ikke glipp av! :D
Dere må jo få NOE å se på :) Hehe neida! Labert oppmøte fra vår side ser det ut som, men jeg kommer ivertfall uansett! Pleier det være mye Supra der? Evt nye Celicaer?
Elsker Celica! <3 Hadde vært medlem her om den jeg titta på ikke hadde blitt solgt :P
 #356116  av magnesmurf

Vi får se hva som dukker opp herfra. Er 27 påmeldte foreløbig. Påminnelser er nå sendt ut til alle.

Mest mr2 og celica, samt noen eldre supra.

Du får oppfordre folk du ser med nyere ceilca til å dukke opp da :wink: Eller løpe ut å kjøpe en selv. du har jo en uke på deg :lol:

Er også lov å komme uten å melde seg på først, så er jo lov å håpe at noen fler dukker opp uannonsert. :)
 #356310  av Supramk3turbo

Ser jo ut til at vi kan være heldige med været :) http://www.yr.no/sted/Norge/Buskerud/Dr ... arsel.html

Men kan også være uheldige i å med at det er meldt regn den 17.
 #356332  av Supramk3turbo

Det er ingen innendørs parkering på CC, på magasinet er det stort parkhus. Men går helt fint å stå under motorveibrua på CC :D
 #356349  av mailman1

under brua?
da trenger noen tønner vi kan fyre i :mrgreen:

Bilde

Det ser ut som det blir grønt lys på at jeg kommer. Skummelt, kjenner ingen. Men bare hyggelige toyota folk. Og en nydelig nissan mann. Ikke noe å vær redd for. :D

-DING 100-
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 14