Du har 2.gen? Den bruker luftmengdemåler og lufttempmåler for å finne ut av hvor mye luft som kommer inn i sylinderen. Så regner den ut hvor lenge bensindysene skal være åpne. 2.gen-motoren bruker kun MAP-sensor til å finne ut av om den skal fuel-cut'e hvis jeg har forstått riktig, 3.gen bruker MAP-sensoren istedet for luftmengdemåler for å regne ut hvor mye luft motoren tar til seg.
Dersom du ikke har planer om å overstige boost-grensen som gir fuel-cut(1.1bar på 2.gen?), så er det ikke noe poeng å ha fuel-cut defenser.
Slik jeg forstår det, er det bare noen ledninger som går ut av MAP-sensoren, gjennom FCD, og videre til ECU? Du må altså koble de ledningene som går inn på FCD'en direkte på de som går ut av FCD...
Dersom du ikke har planer om å overstige boost-grensen som gir fuel-cut(1.1bar på 2.gen?), så er det ikke noe poeng å ha fuel-cut defenser.
Slik jeg forstår det, er det bare noen ledninger som går ut av MAP-sensoren, gjennom FCD, og videre til ECU? Du må altså koble de ledningene som går inn på FCD'en direkte på de som går ut av FCD...
- Toyota MR2 91-mod 2.0 GTi (ombygd 3.gen turbo)
- Toyota LandCruiser 86-mod 2.4 TurboDiesel (vinterbil)
- Lexus Rx450h 13-mod (drosje)
FORUMREGLER
Bruk rapporterknappen ved regelbrudd!
- Toyota LandCruiser 86-mod 2.4 TurboDiesel (vinterbil)
- Lexus Rx450h 13-mod (drosje)
FORUMREGLER
Bruk rapporterknappen ved regelbrudd!