Her har det skjedd litt av hvert siden sist
Byttet clutch og svinghjul for 3000 km siden, den jeg hadde på sluret noe så j**** til slutt at det var latterlig

Har også ødelagt en felg og hjulstillingen på bilen gjorde at innersiden på alle dekkene ble slitt
Ble stoppet i teknisk for 1 mnd siden, der ble jeg tatt for:
ratt som er uorginalt og ikke tüv godkjent
senkesett ikke godkjent (har tuv papir, er bare ikke stemplet inni vognkortet)
manglet en vindusvisker
3 dekk slitt ned på kordene, ett dekk under 1.6mm
Lite skilt framme. (skulle anmelde meg for dokumentforfalskning, men det kom ikke på tale og jeg klarte å ro meg i land. Så skilte beholder jeg

)
Bilen ble overraskende nokk avskiltet, ilag med en bot på 4000. Bilen blir nå stuet inni en oppvarmet garasje og blir nokk ikke brukt før i Mars da den skal på visning med nye felger, ratt osv.
Ellers har det vert lite forandringer, har for det meste bare tatt vare på bilen!
Neste år er jeg ferdig på skole for en stund og begynner endelig på fulltidsjobb. Da blir det muligens fargeskifte (fargeforslag?), fordi antall røde mr2`er her i Ålesund stiger og stiger. Blir også en beams motor eller en turbomotor bak ryggen til sommeren også

Og rev6 frontlykter står høøøyt på ønskelisten
Bilde av gamlefelgen, kjørte på en stooor stein i 120km/t. Dette førte til at rattet ristet i hastigheter over 100
Bilde av nye dekk og felg, splitter nye dotz tupac felger varmer sjela til en autofilist
Felgene skal få rød kant med kvit dotz skrift og rødt senter som på bilder under.
Eller en rød stripe med kvit dotz skrift på kanten, har ikke helt bestemt meg
Håper det blir bra, matcher hvertfall mye mer en de felgene som står på!
Nyvasket og fin. Savner virkelig å kunne kjøre gliset nå
Trøsten er vell at jeg som mange andre ts-ognere ikke kan kjøre goglisene gjennom vinteren
Ellers SKAL jeg på å komme meg på en del treff til neste år for å møte gutta bak nicket, har troa på at dere er noen hyggelig karer hele gjengen!! ble ikke noe i år uheldigvis