TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• kjærlighetslivet, pÃ¥ godt og vondt (OBS OBS, NSFW)

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #364980  av inzane2012

FireWalk skrev:
inzane2012 skrev:
FireWalk skrev: Så tror nok ikke det er feil bil med tanke på å dra damer. Dessuten slipper man jo at den stygge veninnen skal sitte på også :D Slipper å finne på noen unnskyldning. Der er rett og slett ikke plass! :P
så sant så sant :) men ang ho dama som ville sitte på i bare undertøyet, da skulle du sagt det var greit vist du fikk tatt ho 2'rn bakfra over panseret ;)
Du er gal du. Det kan jo bli bulk!! :lol:
neida, har gjort det selv, riktig nok var det bare standar doggy og ikke noe rumperace ;) ho kan jo holde over skjærmene, så får du skikkelig lavt og rumpe høyt opp i lufta ;)
 #364983  av ArildM

Det høres ut som du har planlagt dette fra før av på et eller annet vis inzane2012 :?: :lol:
 #364986  av inzane2012

ArildM skrev:Det høres ut som du har planlagt dette fra før av på et eller annet vis inzane2012 :?: :lol:
hehe, som sagt når jeg og madammen holdt på før vi blei offisielt ilag, så var vi litt mer aktive i senga, og andre plasser :) deriblandt en liten utflukt i guds frie natur om kvelden ;) og siden jeg ikke akkurat er en liten kar blei det litt vel trangt inni bilen så da blei det ut ;) og siden det fortsatt var ganske tidlig så tenkte jeg rumpa fikk vere ifred ;)
 #364987  av FireWalk

ArildM skrev:Det høres ut som du har planlagt dette fra før av på et eller annet vis inzane2012 :?: :lol:
Han har sikkert faste plasser rundt om som han tar med damene. En plass for doggy, en for misjonær, en for blowjob osv. Alt er timet og tilrettelagt med tanke på utsikt, vindforhold innsyn, fluktmuligheter osv. Her er en mann som har tenkt på alt, i ekte egon olsen stil. Alt er nøye timet og tilrettelagt ned til minste detalj. :mrgreen: :mrgreen:
 #364988  av inzane2012

FireWalk skrev:
Han har sikkert faste plasser rundt om som han tar med damene. En plass for doggy, en for misjonær, en for blowjob osv. Alt er timet og tilrettelagt med tanke på utsikt, vindforhold innsyn, fluktmuligheter osv. Her er en mann som har tenkt på alt, i ekte egon olsen stil. Alt er nøye timet og tilrettelagt ned til minste detalj. :mrgreen: :mrgreen:
du vet, sånne som meg kan ikke la tilfeldighetene råde ;) når six-packen er godt gjømt og snoppen ikke er av monster kaliber så må ting planleggest vettu ;)
 #364989  av FireWalk

inzane2012 skrev:
FireWalk skrev:
du vet, sånne som meg kan ikke la tilfeldighetene råde ;) når six-packen er godt gjømt og snoppen ikke er av monster kaliber så må ting planleggest vettu ;)
Går vel mye på tid og sted og da kanskje? og ikke minst vinkel: Om jeg plasserer meg der, og dama står der, og klokken er akkurat 20:00 så vil solen skinne på snoppen på en slik måte at skyggen får den til å se ut som et monster hun aldri har sett maken til! :twisted:

Samtidig som man da så klart må unngå kald vind som igjen kan få uheldige følger. Skal en mesterhjerne til for å få alt dette til å klaffe skjønner jeg. :P
 #364992  av ArildM

For en gang skyld vet jeg ikke hva jeg skal si :lol: Tullinger :mrgreen:
 #364996  av stianøverland

når vi er inne på det teamet om sånne ting som går inn og ut...

alt som kommer inn skal ut vet dere :p jeg skal ha en liten gutt i desember :D
 #364999  av Terjen

ArildM skrev:Kanskje alt dette har rot i at vi alle kjører feil type bil?

Hadde vi bare kjørt skamsenka BMW med kromfelg hadde vi jo kunne dratt de blonde babsene :!: Gaad så mye enklere livet hadde vært med en dum blond kjærring :lol:
(PS: Ironi)
Hehe, får det ikke helt til å funke med skamsenka BMW.. Kanskje det er kromfelgene som mangler? :D
 #365009  av inzane2012

stianøverland skrev:når vi er inne på det teamet om sånne ting som går inn og ut...

alt som kommer inn skal ut vet dere :p jeg skal ha en liten gutt i desember :D
gratulere så mye :) godt å høre det er noen her inne som ikke har damer som bare kniper igjen ;)
hva blir det med mr2'n da??
 #365011  av James

Jeg fikk en sønn her for to 13dager siden :) :) Blir stas det å ta med småen i mr2en når han blir gammel nok :P
 #365014  av ure

Litt om meg da, var sammen med en jente i over ett år og jeg kjøpte leilighet til oss,alt vel til hverdagen kom og vi begynte å kjede hverandre,hun flytta, unge Ure bodde for seg selv i ca 1,5 år,traff meget ung jente på fest(Hun 17 og jeg 25)...he he :D Hun forsvant liksom aldrig etter det og i dag har vi holdt sammen i ca 11 år og gift i over 3 år. Nå har vi en datter ,4 hunder og 4 biler og synes det er viktig å støtte hverandres hobbyer. Så livet her i huset er bare bra stort sett,og er ett bevis på att bra damer dukker opp innimellom :lol:...Og ja, vi har enebolig ,ca to mål med tomt ,der ca 800 kvadrat er inngjæret hunde løpegård og forholdvis ny garasje på 40 kvadrat til meg 8)
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 77