TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Min nye bil: Toyota mr2 Sw20 kawasaki lime green

• Skryt, prat og kommentarer.
Skryt, prat og kommentarer.
 #401760  av stianøverland

fikk en trist melding av vegard her om dagen, det har vert innbrudd i bilen, de hadde knust taket å kommet seg inn i bilen og rivd opp intereøret rundt rattstammen, det regnet også den natta, så det var fult av vann i bilen og skinnsetene ble ødelagt ;/ med som jeg forstod hadde han fått ordnet mye på forsikringa.

morro med rep. i gatebil!!
 #401803  av vegardsandvik

Det var kjipe greier! Leverte inn bilen til toyota jæger i bergen, da de skulle få ned HC-nivået noen dager seinere. Det var tydligvis noen dager for mye! MEN, hadde planer om å levere inn setene til en salmaker i vinter. Nå blir det splitter nye på forsikringen :D litt glede må man jo ha!

Var ganske mørkt den dagen jeg var å såg på skadene, men etter det jeg fikk med meg så såg det ut som om de kun har prøvd å få opp rattlåsen. Skal se om jeg få knipset noen bilder av skadene neste gang jeg er der :)
 #401830  av mr292

Hei og velkommen på forumet. og gratulerer med en av norges fineste mr2'er, stians prosjekttråd var i hvertfall en av de jeg likte best, synd at du har hatt inbrudd. om jeg husker riktig så monterte vel stian tracking på bilen, så du kunne nok sporet den om den hadde dratt sin vei. bra ting ordner seg på forsikringa.

jeg har også en plan om å oppdatere seter og setetrekk etterhvert, tenkte kansje å bestille 1 stk ny førerstol og 1 stk engelsk førerstol (RHD) til passasjersiden. slik at man har alle justeringene på begge sidene. kunne kansje vært ett tips om du ikke har bestilt enda =)
 #401851  av vegardsandvik

Hei og tusen takk for det! Alltid like gøy å få gode tilbakemeldinger :D er utrolig fornøyd med bilen. bare håper jeg får den igjen snart, slik at jeg kan begynne med å bytte clutchen. skulle gjort det for lenge siden, men fant ut at det var litt mer arbeid enn forventet :p Tracking systemet er der ja, men jeg har ikke satt det opp ennda. men det er det første jeg skal gjøre når jeg får den igjen! hehe

Det med setene har jeg faktisk ikke tenkt på! hørtes ut som en lur idè! hadde en plan om å få de sydd om med grønne sømmer og med MR2 i nakkestøtten. men jeg må nok bare være nøye meg med orginale skinnseter siden jeg får det av forsikringen :)
 #401912  av vegardsandvik

Snakket med toyota jæger idag... Da gar de nettopp funnet ut at tyvene hadde stjelt ECU'en på bilen. så det tyder jo på at de vet akkurat hva bil det dreide seg om :( tviler på det er noen jeg kjenner siden bilen sto 50mins kjøring fra mitt eget hus, og at så og si ingen visste om at bilen var på verksted.

fikk beskjed av verkstedet om å prøve å skaffe en ecu, for de hadde foreløbig IKKE skaffet noen selv! så hvis noen vet om en så er det bare å gi en lyd!

Max uflaks.. dette suger!
 #401939  av Mr_Storbrua

Til hvilken motor er det? 2.gen eller 3.gen 3S-GTE?
 #401942  av Mr_Storbrua

Send en pm til DRIFT-IT, eller muligens motorsporthuset kan ha en liggende..
 #401945  av vegardsandvik

OK, det skal jeg gjøre! Tusen takk for hjelpen :D

Avventer litt til fredag, da jeg skal bort til jæger å ta noen bilder osv. Nå er jeg bare livredd for at skadene kommer til å overstige bilens verdi, siden den er registrert som en vanlig GTI :(
 #401948  av vegardsandvik

tjaa, det mener jeg! er ikke 100% sikker men...
 #401997  av vegardsandvik

mr2storbrua skrev:I værste fall kjøper du deg bare sprut :)

Hvordan fungerer det i forhold da? har aldri satt meg helt inn i det der :p
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 9