TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Petter's IS200 *SOLGT*

• Skryt, prat og kommentarer.
Skryt, prat og kommentarer.
 #411144  av SupraJensen

Steike d blir bra d dær 8) trur æ skal legge om idag :)
 #411168  av ArildM

Helværst IS200 8)
 #411527  av NarotiC

Takker.

Da har jeg fått vaska bilen skikkelig :D og montert ez-lip som jeg var litt skeptisk til,
Men syns ikke det ble så ille. Også har jeg fjena oblatene fra skilta :mrgreen:

Sist redigert av NarotiC den 12 aug 2012 15:03, redigert 1 gang totalt.
 #411528  av Holger

Kjempe fin 8) ser at jeg skal ha meg en is200 (300 :roll: ) en gang hvertfall :D
 #411596  av SupraJensen

Nei no må æ finne på nåkka ann, for vi tenke alt for likt... har også bestilt EZ-leppe ifra eBay :P kordan va tilpassinga osv på din? sitter den godt me tapen eller må man skru itillegg?
Btw meget stilig IS du har :wink:
 #411611  av GhostRider88

EZ-leppa overgår alle mine forventninger. Har selv montert den på min Mr2 og passformen er upåklagelig.
Selv benyttet jeg en hårføner når jeg skulle forme den etter orgleppa og det fungerte supert.

Petter: hvilke middel har du brukt for å få EZ-leppa så blank? Er det midlertidig eller permanent? (ser bra ut 8) )
 #411623  av NarotiC

SupraJensen skrev:Nei no må æ finne på nåkka ann, for vi tenke alt for likt... har også bestilt EZ-leppe ifra eBay :P kordan va tilpassinga osv på din? sitter den godt me tapen eller må man skru itillegg?
Btw meget stilig IS du har :wink:
E jo ikkje feil å tenke likt da :lol: ....vaska godt under fangern å smekka den på. Virke som den sett godt ja, så trur ikkje skrua e nødvendig.
GhostRider88 skrev:EZ-leppa overgår alle mine forventninger. Har selv montert den på min Mr2 og passformen er upåklagelig.
Selv benyttet jeg en hårføner når jeg skulle forme den etter orgleppa og det fungerte supert.

Petter: hvilke middel har du brukt for å få EZ-leppa så blank? Er det midlertidig eller permanent? (ser bra ut 8) )
EZ-leppa e fin før å få det lille ekstra i fronten ja. Den e smurt inn med Chemical Guys G6 Hyper Coat, har akkorat fått den så har ikkje testa så mye. Men bruke den på dekksiden å, så bruke å smøre på dekkan etter vask og da e det jo fort å svippe over ez-leppa å. Vil sikkert fungere med andre plastfornyera å.
 #411653  av GhostRider88

da skal jeg teste det ut. Leter etter en type plastfornyer som ikke så lett går av i vask.
 #415130  av NarotiC

Da kommer det bilde av innholdet i eska 8)

Carbon panser og panserløftere montert (Og fått et lag klarlakk på carbon dekslet)

Har også øyelokk liggende i carbon, men har kommet frem til å droppe de tror jeg :roll:

Var også ute med en kompis igår for å teste foto riggen hans, blir morro å se når han får redigert ferdig :D

#415135  av Holger

å fyy, tøft!! 8)
 #415138  av GhostRider88

Black and clean - sexy 8)

Utrolig tøft/genialt kamerastativ. Kan bli mange heftige bilder/film vinkler med det ser det ut til :)
 #415140  av ArildM

Looking good :mrgreen:
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 10