på 1JZ ryker som regel den Fremste først, pga oljeåndinga fra motoren suges inn der.. Men på min var den bakre dårligst.
Det der er nok vilkårlig fra bil til bil... men siden 2JZ har sekvensiell-turbo og ikke Paralell, vil jeg tro det er den turboen som spinner opp Først som får mest juling, og det er vel den bakerste på 2JZ
Det der er nok vilkårlig fra bil til bil... men siden 2JZ har sekvensiell-turbo og ikke Paralell, vil jeg tro det er den turboen som spinner opp Først som får mest juling, og det er vel den bakerste på 2JZ
- 2004 Ssangyong Rexton 270XDi
- 1993 JZX90 Mark II. 1JZ-GTE, BW S200SX-RS51, Megasquirt MS3x.
x - Jeep Gr. Cherokee 4.0
x - 1992 Volvo 940GL
x - 1989 Volvo 740 GL/TIC 232hk@1bar
x - 1987 Suzuki TS-125ER
- 1993 JZX90 Mark II. 1JZ-GTE, BW S200SX-RS51, Megasquirt MS3x.
x - Jeep Gr. Cherokee 4.0
x - 1992 Volvo 940GL
x - 1989 Volvo 740 GL/TIC 232hk@1bar
x - 1987 Suzuki TS-125ER