Side 4 av 19
Re: Mr2 mk1 4agte " trackday"
Legg innLagt inn:18 mar 2012 17:56
av steffen karlstad
ArildM skrev:Spørs om det hadde blitt vanskelig å håndtere AW11en med såpass mye motor?
effekten er ok men det blir 100kilo til og feil med vekt fordeling. men som sagt skal prøve holde det så optimalt som mulig på orginal base. elsker 4age motoren.
bilde update i kveld.
Re: Mr2 mk1 4agte " trackday"
Legg innLagt inn:18 mar 2012 18:14
av steffen karlstad
Re: Mr2 mk1 4agte " trackday"
Legg innLagt inn:20 mar 2012 23:37
av steffen karlstad
da står bilen på hengeren og klar til i morgen

Re: Mr2 mk1 4agte " trackday"
Legg innLagt inn:21 mar 2012 13:40
av Andrepedersen
Kjempeflott bil, som er godt gjennomført.
Kryper kjempenært terjen sin tidligere grå mk1

Re: Mr2 mk1 4agte " trackday"
Legg innLagt inn:21 mar 2012 19:48
av EXS
slem bil
hva er front diffuseren lagd av ?
Re: Mr2 mk1 4agte " trackday"
Legg innLagt inn:21 mar 2012 23:11
av steffen karlstad
laget av trykk finer og glassfiber..
Re: Mr2 mk1 4agte " trackday"
Legg innLagt inn:22 mar 2012 00:40
av loft
DET var bilen sin det!;)
Looks straight out mean machine!
Re: Mr2 mk1 4agte " trackday"
Legg innLagt inn:22 mar 2012 22:25
av mk1 black limited
steffen karlstad skrev:da står bilen på hengeren og klar til i morgen 
Kjørte forbi deg på vei inn til Oslo ved Furuset på onsdag - den bilen ser mean ut live...

Hvordan gikk det?
Re: Mr2 mk1 4agte " trackday"
Legg innLagt inn:23 mar 2012 07:38
av steffen karlstad
mk1 black limited skrev:steffen karlstad skrev:da står bilen på hengeren og klar til i morgen 
Kjørte forbi deg på vei inn til Oslo ved Furuset på onsdag - den bilen ser mean ut live...
Hvordan gikk det?
fikk problemer med alt for liten turbo og baktrykk. ende på 210hk/280nm på hjula.
Re: Mr2 mk1 4agte " trackday"
Legg innLagt inn:23 mar 2012 18:33
av ArildM
Respektable tall uansett det da

Alt etter hvordan du skal kjøre er det vel greit med en liten turbo på en slik bil slik at effektkurven blir mest mulig jevn, særlig i svingene vil dette være lurt, slik at når du gir på får du en mest mulig linær effektkurve slik at du slipper å få en voldsom effektøkning plutselig som resulterer i at du bare spinner ut. Men det kan du vel det meste om etter noen år med AW11 kjøring

Re: Mr2 mk1 4agte " trackday"
Legg innLagt inn:27 mar 2012 22:48
av steffen karlstad
ArildM skrev:Respektable tall uansett det da 
Alt etter hvordan du skal kjøre er det vel greit med en liten turbo på en slik bil slik at effektkurven blir mest mulig jevn, særlig i svingene vil dette være lurt, slik at når du gir på får du en mest mulig linær effektkurve slik at du slipper å få en voldsom effektøkning plutselig som resulterer i at du bare spinner ut. Men det kan du vel det meste om etter noen år med AW11 kjøring 
Etter flere argumenter fra kai blr det gt28rs og 300whp Evt grenrør og innsug fra en Einar (en som lager for flere av gatebil bilene) og en gt3071 og la den løpe fritt til 8000 runder. Iht klarer den opp mot 400 hk. Men det blir netse år, slutten av sessong.
Re: Mr2 mk1 4agte " trackday"
Legg innLagt inn:05 apr 2012 19:15
av steffen karlstad
da kommer det bilder fra bremsing og 4-hjulkontroll.
skal ha teste dag mandag på gardermoen raceway.
Re: Mr2 mk1 4agte " trackday"
Legg innLagt inn:05 apr 2012 19:18
av steffen karlstad
Re: Mr2 mk1 4agte " trackday"
Legg innLagt inn:10 apr 2012 12:01
av steffen karlstad
krise. hadde test dag på gardermoen mandag og det røyk en gearwire. noen som vill doenere/selge?
Re: Mr2 mk1 4agte " trackday"
Legg innLagt inn:10 apr 2012 17:13
av ArildM
Kjipern. Toyota?
