Side 4 av 4

Re: EU-kontroll sjekker motor for trimming

Legg innLagt inn:12 jan 2014 20:53
av sykoturbo
Ja det er sant men du trenger ikke noe skriftlig får og kjøre med gode eller dårlige dekk/ eller bremsesko.
Men med turbo må du. latterlig spør du meg kan jo være bilen gikk fortere med billig dekk. he he

Blir moro og se hvordan de går med bilene fram over. :wink:

Re: EU-kontroll sjekker motor for trimming

Legg innLagt inn:12 jan 2014 21:42
av mr2storbrua
Hva skal dynoutskrift hjelpe for? Den kan jo manipuleres meget enkelt...

Re: EU-kontroll sjekker motor for trimming

Legg innLagt inn:12 jan 2014 22:10
av laffy
mr2storbrua skrev:Hva skal dynoutskrift hjelpe for? Den kan jo manipuleres meget enkelt...
Enig med den. Regner med at de lurer på PKK om man kommer med en uorginal turbo for å spare penger, men har brukt penger på dyno for å bevise at den ikke gir mer effekt.

Om det er en turbo med "normal" størrelse så tror jeg ikke de reagerer på det, men om manifolden ser ut som et ormebol, med en turbo i lastebil-klassen så aner de kanskje ugler i mosen.

Re: EU-kontroll sjekker motor for trimming

Legg innLagt inn:13 jan 2014 14:50
av inzane2012
beste vil nok vere å slutte med bling i motorrommet. Ikke ha noen blankpolerte rør/turbo/IC/manifold, da ser ting med en gang mer orginalt ut.

Re: EU-kontroll sjekker motor for trimming

Legg innLagt inn:13 jan 2014 19:39
av sykoturbo
mr2storbrua skrev:Hva skal dynoutskrift hjelpe for? Den kan jo manipuleres meget enkelt...
Det var vinkla på en an måte, sett på spisen. Har du et map. med stempel og underskrift så bør det holde.
Men sett de på spisen kan vel alt manipuleres av papir. :wink: