Burde vel endre tråden til en prosjektråd, men jeg er ikke så kjapp og oppdatere haha :p
Har nå bestilt følgende til GT4'en, så detta blir bra!
Slissede og borede skiver med yellowstuff klosser i original size (største bremsene originalt da)
4 nye støtdempere, senkesettet er bra! alle 4 støtdempertopplagrene
alle hundebein til stabilisatorstagene og alle 4 foringer til de (poly)
polyforinger under bil.
Alu radiator, original klarer ikke kjøle når du presser på litt på en varm dag men så har jeg bra effektuttak og motorbygg da.
komplett silikonsett av slanger for motor, kjøling og vakuum.
blitz oljefilter
motorolje og girolje, har allerede skiftet på kardang, Mobil 1 på motor og Redline på girboks, (NS)
Planen er Nurburgring, MR2'en var iallefall supermorsom
Fra før har jeg :
Montert proff stereo fra bassbrothers
skiftet begge forhjulslager
nedrubbing og polering av lakk
skiftet defekter i motorrom og begynt redressing med alt av silikonslanger
turbo blanket montert på
innsugsrør fra frontmontert IC dekt av varmerefleksjonstape
3 inch eksos helt bak, satt på nytt fra midterste del og bak, har racecat under foran.
Av planer :
Skifte slangene til giroljekjøleren og legge dem bedre til, presser dem selv

Legge opp bedre innsugsrørfestene og få på litt klammer her og der.
Alu skjold på powerfilteret, med ettermarkeds ECU har jeg ikke luftmengdemåler og har dermed meget god plass!
4 Nye 18 dekk, toyo R888 eller nankang NS2-R (nå bor jeg ikke på nurburgring slik jeg kan race hver dag og slicksversjonen av Nankang NS2 har fått gode tilbakemeldinger for et budsjettdekk faktisk!)
4hjulskontroll når hele understellet er brand new.
Skifte "hose from hell" og legge på varmeskjolds strømpe brukt på helikopter, tåler 600 grader og enda mer strålevarme.
Sveise på et ekstrafeste på eksosen og henge gummi mellom chassis og eksos, 3 toms eksos er bare AKKURAT det passer!
Få tak i grøftelys som kan passe i sidene på CS fangeren

Racingbremsevæske før eventuell stortur!
Skyter innpå mer bilder etterhvert