90k ? får jo ikke noe godt eksemplar til 90k... :\ da må man regne med at man må til med full motor overhaling, bytte av chlutch, nye fremlykter, skifte skinn rundt girstang, nyt tennpluggkabler, nytt luftfilter osv... da kan man jo regne med at det meste er slitt.. går man derimot opp til 120-130.000 så får man en i meget god stand. Men så er det jo dette med å overbevise forsikrings selskapet om dette da.... 2 måneder? jeg må jo ha bil nå snarest.. jeg jobber skift arbeid, dvs 1 uke dag, 1 uke kveld og 1 uke natt... da MÅ jeg jo ha bil.. har ikke noe kollektiv transport jeg kan ta som går midt på natta.. med mindre jeg tar taxi, og det blir jo fort 600 kr det pga bomstasjonen som taxien må kjøre 2 ganger gjennom (de plusser på 200 kr bare for å kjøre gjennom den.. så det er jo ikke aktuelt det heller.. har LITE lyst å kjøpe meg en gammel sliten golf.. da sitter jeg jo igjen med den og får ikke solgt den... har lyst på en ny MR2! men finner ingen jeg har spesielt lyst på til salgs her i Norge.. kunne tenkt meg en 94 modell, så slipper jeg å modde lykter osv igjen... er blitt litt sugen på Airbag og ABS bremser i det siste... spesielt etter sammenstøtet med rattet... det var ikke spesielt mykt..
er det noe jeg hater så er det slike forsikrings saker.. jeg har 0 peiling på hva slags rettigheter jeg har osv.. står i stor fare for å bli rundlurt av forsikrings selskapet.. så er det jo ei papirmølle uten sidestykke... men skal iallefall forsøke å få en bra pris for bilen.. den er jo verd mye mer enn 90k! skulle jeg solgt den slik den var skulle jeg hatt MINIMUM 140.000 for den... den var ikke gått spesielt langt heller... og helt ny og overhalt motor.. ny chlutch.. det meste av slitedeler skiftet.. JBL / Rockford anlegg stod i den.. 2x 10" subwoofere og frontsett med forsterker og cd-spiller. Mye nytt i interiøret.. nytt skinn rundt girstang osv.. neonlys under dashbord, nye baklykter (lexus) + ny senterplate og ryggelys. Hvite blinklys fremme og på siden. Hvite tåkelys modifikasjon. fått på "Racing gitter" bake og i grillen fremme. Nytt effekt anlegg med 2 blås på hver side bak. Fjerna katalysator og satt inn et rakrør. Powerfilter... lysdioder i kupe, høyt bremselys bak, nye lister på dørk.. lakkert om kanaler, lister, front og bakspolier i bilens egen farge.. hadde bestilt gule konidempere og senkesett.. osv osv.. fikset en del bulker osv.. bilen var jo bokstavlig talt som ny!...
Nekter å kjøpe meg et vrak av en bruksbil.. jeg SKAL ha en ny MR2 i tilsvarende stand.. og jeg skal ha på de samme modifikasjonene.. koste hva det koste vil.. nå er jo økonomien min skakkkjørt fra før.. masse restskatt å betale.. samt studielån osv.. men jeg får vel bare finne en måte.. eventuelt se om jeg kan få solgt de delene jeg har kjøpt til bilen, men som jeg ikke fikk tid til å sette på før det smalt.. :\ de ligger jo bare her....