Side 4 av 4
Legg innLagt inn:13 jan 2005 14:52
av lexusmann
Vil si det er usedvanlig raskt kinderegg,da
Var bare et lite bilde av en ccr som jeg hadde på data'n, og som jeg prøvde å få som avatar...minste bilde jeg hadde, men nå har jeg mange, får se om jeg får det til.....Takker Jostein!!
Legg innLagt inn:13 jan 2005 16:46
av Kebab gud
det kinderegget var jeg mye å så på da det sto i tønsberg...
Legg innLagt inn:21 feb 2006 18:40
av Wishmaster
noen som vet om en is200 med kompressor bruker mye mer drivstoff enn en vanlig?
Legg innLagt inn:21 feb 2006 22:30
av lexusmann
Den jeg hadde lå i alle fall rundt litern, mener jeg å huske...
Legg innLagt inn:22 feb 2006 08:59
av Vaulen
lexusmann skrev:Den jeg hadde lå i alle fall rundt litern, mener jeg å huske...
Han som kjører denne bilen nå, reagerte i hvertfall på forbruket etter å ha kjørt bilen noen måneder.
Tramper man på gassen tror jeg du skal slite bra med å komme under literen.
Tror ikke bilen bruker noe mer bensin ved rolig kjøring.
Men; Har man kompressor, turbo el.lign og beine veien.... så sier det seg selv at forbruket øker.
Lånte forresten bilen forrige helg, og kunne gjerne tenkt meg en slik jeg også.
Legg innLagt inn:22 feb 2006 18:55
av lexusmann
Ja, Vaulen, var seff ved vanlig kjøring jeg mente da...

Når man kjører "aktivt" er det jo noe annet...

Hvordan går det med godbilen utenom akkurat bensinforbruket da??
Legg innLagt inn:05 apr 2006 11:45
av Vaulen
Joda. Det går bra med bilen enda.
En punktering og en liten vannlekkasje rundt vindu/dør fremme er det eneste jeg kommer på.
Ellers ser den ganske lik ut som når vi var å hentet den.
Legg innLagt inn:22 mar 2007 23:26
av Geir
Målet mitt er å spare såpass effektivt med penger så jeg får ettermontert kompressor innen neste sommer. Det skal nok holde hardt, men det er lov å prøve! Det blir noe dyrere for meg, siden jeg vil ha det godkjent i vognkort.
Kan noen bekrefte at originaldelene takler ettermonteringen? Det er jo isåfall bra, selv om det selvfølgelig er bedre med bedre bremser o.l., for kjøregledens skyld
Tror dere det er noen hensikt i å få hevet turtallssperra ved ettermontering av kompressor, hvis mulig? Eller bør den være som originalt? Litt artigere å dra den lenger dersom motoren tåler det.
Legg innLagt inn:22 mar 2007 23:59
av csstian
Is er oppgitt til 0.97 på mila orginalt.Så står det i tte papirene mine at du kan plusse på 3.3% ved montering av kompressor. TTe kompressorn er utviklet å testet slik at orginal motor/drivverk og bremser skal holde.