TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Landstreff 2005

• For planlegging av treff eller smÃ¥ møter
For planlegging av treff eller små møter

#58163  av Christian

Kan svare deg her jeg veit du :wink:
Har ikke vært her så mye den siste tida, men jeg kan godt bli med å organisere ett treff her sør. Har prata litt løst med de som driver motorsenteret som er startet på flyplassen, de er positive, men ville sjekke noen forskjellige løsninger før de gir ett svar.
Skal ta kontakt med de i ettermiddag/kveld :)

#58167  av KK-ma70

Må prøve å finne ut hvor langt folk er villige til å kjøre. Fikk jo klager på at Arendal var så langt å kjøre til... Av Oslo folk!!! Er vell distansen som stopper folk i å møte opp på slike treff....?

anngående Arendal treffet og oppmøte av Supra: Håper flere med Supra kommer så jeg slipper å bli alene neste år også. Ble litt ensom :cry:

#58179  av CelicaTurbo

Ok, men da er Christian og Jan-Erik er gruppe for organisering av søndre treff (noen flere?), men fremdeles ingen nordpå. Angående plassering nordpå synes jeg Trondheimstraktene faktisk er et bra sted, ikke minst pga at det er mange medlemmer som holder til der, men også pga at det er fint overlevelig for sørfolket å komme dit? Nå, Trondheim er jo egentlig ikke så langt nord, så alternativet er å satse på at få søringer gidder å dra på nordre treff og heller arrangere treffet et stykke nord for Trondheim (men ikke langt nok nord til at Trondheimsfolka ikke gidder :wink: ).. Det får nordingene diskutere selv :)

#58307  av bose

kan sikkert bli med på litt sørlandstreff organisering jeg også

#58331  av CelicaTurbo

Det er fint, da er det gjerne nok personer der..