TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Paa tide med et lite kaffeslabras paa oestlandet snart?

• For planlegging av treff eller smÃ¥ møter
For planlegging av treff eller små møter

#75091  av 2fastgt4

:) mulig jeg kan slenge meg med på et slikt møte også :) men det bør jo vere på et sted til en tid det er mulig å finne hverandre :D

#75150  av Magne

Jeg slenger meg med jeg og. Bare det ikke er usannsynlig langt unna der jeg bor da.. :)

#75185  av Goose

hva er datoen endelig da? (er for sliten å lese hele tråden ;) )

#75371  av kaimagne

Det er ikke noe ny dato ennå. Har booka hver helg fremover, men kanskje noe rykker ned på prilista når det kommer forslag?

#75396  av Anders gullstein

Foreslår at vi må møtes på en stor parkeringsplass som er lett å finne frem til på ett fast tidspunkt.
Hva med parkeringsplassen utenfor storsenteret i Lillestrøm eller noe liknende, også tar vi det fra der.

#75399  av Goose

samme for meg hvor vi møtes, bare jeg får en dato og klokkeslett... :wink: :roll:

#75573  av 2fastgt4

:D :D Lillestrøm :?: yea,good idea. :D

#75695  av Anders gullstein

Når passer det for de enkelte da? Hvem er isåfall interessert i å komme? Vi bør få ordnet en liste over de som kommer, kanskje med tlf. nr. sånn at vi både finner hverandre og kan gi eventuelle beskjeder.

#75780  av GT4 CS

Si ifra da, tlf nr 91879886. Passer de fleste dager for meg :D

#75788  av Neemi

GT4 CS skrev:Si ifra da, tlf nr 91879886. Passer de fleste dager for meg :D
Kan jeg få være sånn forsetepynt siden bilen min er satt inn for vinteren eller? :wink:
*smile søtt til*

#75792  av GT4 CS

Neemi skrev:
GT4 CS skrev:Si ifra da, tlf nr 91879886. Passer de fleste dager for meg :D
Kan jeg få være sånn forsetepynt siden bilen min er satt inn for vinteren eller? :wink:
*smile søtt til*
Selvfølgelig :D Det kan vel sies at du har navnet ditt brodert i forsete mitt, slik det er i rallybiler :D

#75805  av Neemi

Sette navnet mitt på toppen da som tronende dronning, også kan du sy på sånn ekstra hvor det står "teen-spot" som brukes når du er ute og plukker opp småbabes :lol:

#75811  av GT4 CS

Hehe, jepp, skal ut og brodere nå 8) . Bare finne nål og trå :D
Plukker opp småbabes, hør på hu a, aner en liten frekk undertone her :lol: Hevnen vil bli SÅ søt 8)
Så nå kan du enten glede eller grue deg :D

#75887  av 2fastgt4

:D hvis det blir bekreftet en dato her,så skal jeg gjøre alt jeg kan får å henge meg på 8) tar med nål og tråd til deg hvis det ikke er for sent,hehe :wink: :lol:

#75890  av MRQuoc

tja .. jeg må selv være forsetepynt for noen fra Drammensområdet ..
anyone? ^.^