TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• NÃ¥ er lakkererene igang!!!

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#8173  av MR2turbo

Jeg skal prøve å få til det... Jeg må jo ha noe å gjøre på natta og, når jeg hverken er på jobb eller mekker :wink:

#8198  av PwRmAd

Dette blir knall bra Markus. Kan ikke vente til å se det ferdige resultatet..
Er forresten kommet hjem igjen, så nå blir det full fart for meg også.

#8199  av MR2turbo

Takker! Jeg gleder meg til å se din ferdig og! Du får komme deg oppover med den ;)

Jeg var ute og hentet flere ferdige deler i dag, dafikk jeg og beskjed om at han satset på å lakkere resten nå til uka :D

Her er noen bilder fra i dag :)

Bilde
Bilde
Bilde
Bilde
Bilde

#8200  av PwRmAd

Jaja, kommer innom Stavanger en tur jeg, så får vi cruise litt. (Og drekke noen pils 8) )

#8201  av MR2turbo

Ja, det må du gjøre, Kan sitte i hagen og ta noen pils, selv om det ikke akkurat er Malta- temp her ;)

#8202  av PwRmAd

Deal, du får sørge for at det ikke regner da :)

#8214  av erling

eg stillewr fordet om det regner! bare si datoen!!;D:D

#8222  av MR2turbo

Skal gjøre hva jeg kan for været sin del, Prøve å go'snakke litt med Siri Kalvik eller no :)

Chris, Vet du sånn ca når du kommer oppover?

Erling, bare å stille det ;)

#8234  av Christian

Den lakken var rå...sitter bare å sikler her jeg :D

#8291  av MR2turbo

håper at den blir det og :)

I dag var jeg ute og leverte sidevinduene for å få lagt på film på de..

Det blir no sånt :)
Bilde

#8296  av Erlend

Ser ut som en av de lekebilene som kunne skifte farge når man dyppa dem i varmt/kaldt vann :mrgreen:

Men jeg tror det blir skikkelig tøft, Markus 8)

#8299  av PwRmAd

MR2turbo skrev:Skal gjøre hva jeg kan for været sin del, Prøve å go'snakke litt med Siri Kalvik eller no :)

Chris, Vet du sånn ca når du kommer oppover?

Erling, bare å stille det ;)
ingen peiling, men tror ikke det blir før på seinsommeren. Er et sånt kaos med jobben nå, så det blir reising i hytt og pine i noen mnd. framover.

#8316  av MR2turbo

Okey.. Vi bare tar det som det kommer ;)

#8473  av MR2turbo

I dag skal jeg ut og hente bilen, endelig ferdig!! :D :D
skal ta med kameraet og få tatt noen bilder ;)
Da ser det ut til at jeg får nok tid til å sette den sammen igjen før treffet hvertfall, har tatt ferie fra jobb i morgen og onsdag.. Skal bruke hele påsken på å skru, litt synd egentlig for det hadde vært bedre å vært ute og cruiset..

Skal stikke ut nå, får låne en Caravelle og blitralle av han som lakkerte den... :)

#8474  av erling

Kult! Blir spennende dette! :D Fikk du lagt inn kanten på bakskjermene forresten?