TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• 2000 Celica GT + LCD i CenterConsolen

• Bil-, motor- og stereoprosjekter.
Bil-, motor- og stereoprosjekter.
 #163076  av Goose

arctic_celi skrev:Veldig bra!! Niiiice ;-)

Skulle ønske jeg kunne slikt....
Har en consol hjemme til som jeg skal modde, og så skla jeg legge den ut for salg så blir mulig å kjøpe.

Men det er ikke så vanskelig som du skulle tro, er mer komplisert og tidskrevende.

#172369  av Deleted

Ble rimlig inspirert av dette projectet her ifjor / tidligere i år.

Er delvis ferdig med og bygge om min egen midt consoll, men må gå over mer grundig med sprakel og pussing før jeg legger på den siste lakken.

Greide til slutt og klemme 3 skjermer inn i center consollen.
1 VGA-Indash 7" Touch Screen, 1 Pioneer AVH-5700DVD med 6,5" Touch Screen og 1 stk 8" Liliput Touch Screen.

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Projectet mitt er enda ikke ferdigstilt, men har kommet et lite stykke på vei.

#172371  av Goose

Godt å høre at jeg kan være en god inspirasjon for andre:)
Blir veldig glad jeg :)

Consolen din ser bra ut:)

TIPS: Bruk GOOOOD tind med sparkel og puss. Selv om du tror at det ser 99,9% bra så i 99% av tilfellene er ikke det.
TIPS2: Neste gang du vil modde consolen prøve å bygge skjermen lenger inn slik at den blir litt innover i dashen. Det vil redusere problemmer i sola.

BTW. Ser du bruker HP IPAQ 6515 eller 6915. Kan du sende PM til meg og forteller litt om erfaringer med den?

#172373  av Deleted

Goose skrev:Godt å høre at jeg kan være en god inspirasjon for andre:)
Blir veldig glad jeg :)

Consolen din ser bra ut:)

TIPS: Bruk GOOOOD tind med sparkel og puss. Selv om du tror at det ser 99,9% bra så i 99% av tilfellene er ikke det.
TIPS2: Neste gang du vil modde consolen prøve å bygge skjermen lenger inn slik at den blir litt innover i dashen. Det vil redusere problemmer i sola.

BTW. Ser du bruker HP IPAQ 6515 eller 6915. Kan du sende PM til meg og forteller litt om erfaringer med den?
Takk skal du ha. Har deg på Msn enda jeg. skal logge meg på jeg. sender deg en melding.