TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Vil du ha oppstillingsplass med ts-ogn på Gatebil Våler 2005

• For planlegging av treff eller små møter
For planlegging av treff eller små møter

Vil du ha oppstillingsplass med ts-ogn på gatebil treffet på Våler 2005?

Ja
15
100%
Nei
Ingen stemmer
0%

#108491  av Poppe1

Er det igjen noen ledige plasser fortsatt? Hvis det er det, så kommer jeg nedover med corolla`n!

#108510  av Neemi

Poppe1 skrev:Er det igjen noen ledige plasser fortsatt? Hvis det er det, så kommer jeg nedover med corolla`n!

Det er det og du er notert ;)

#108560  av Grøndis

Jeg kommer ikke før på lørdag jeg, noen som vet hvor mye det vil koste å ha bilen inne på plassen kun for lørdagen a??

#108569  av Neemi

Står at det koster 150,- for hele treffet så for meg ser det ut som om det er det det koster uansett om det er en dag eller fler.

#108577  av Grøndis

ok da vet jeg det.

Men vet du hva de legger i dette a: "Er ikke bilen i utstillingstand slipper den ikke inn på utstillingområdet" ??

Er jo litt dumt da å kjøre helt opp dit å kansje måtte parkere langs veien eller no sånt.
 #108633  av mass

Er det ledige plasser forsatt.
Er 3 stykker som treng plass på ts-ogn sitt område.
1 ST205 GT4 WRC
1 ST184 GT4 carlos sainz
1 mr2 2002
 #108634  av mass

Er det ledige plasser forsatt.
1 ST205 GT4 WRC
1 ST184 GT4 carlos sainz
1 mr2 2002

#108687  av Neemi

Grøndis skrev:ok da vet jeg det.

Men vet du hva de legger i dette a: "Er ikke bilen i utstillingstand slipper den ikke inn på utstillingområdet" ??

Er jo litt dumt da å kjøre helt opp dit å kansje måtte parkere langs veien eller no sånt.
Det er ingen mal for hva som slipper inn. Det er ”screenere” som står ved inngangen og styrer hva som kommer inn og ikke kommer inn.
Så jeg håper jo at alle som har meldt seg på her blir godtatt og får komme inn på samlingsplassen.
Utover dette er det mange parkeringsplasser oppe på området så veien slipper du :)
 #108688  av Neemi

mass skrev:Er det ledige plasser forsatt.
1 ST205 GT4 WRC
1 ST184 GT4 carlos sainz
1 mr2 2002
Yes......kjempefint om jeg får nick/navn på disse så jeg får de med over hvem som kommer.
Om du ikke rekker meg her (jeg drar rundt ti i morgen tidlig) så ring meg gjerne så jeg har oversikten i tilfelle det blir spørsmål.
Nr står på forrige side.

#108704  av gt4 carlos saintz

gt4 wrc (mass)
gt4 cs (gt4 garlos saintz)

mr2en veit eg ikkje nick på:)

#108705  av Neemi

Da har jeg fått rettet på :)

#108743  av Neemi

Da drar jeg avgårde til Våler.

Har pratet med SW20 som allerede er der oppe og han har funnet plassene våre.
Vi henger opp flagg og banner så vi synes :)
Hittil ser det greit ut med å få inn biler på utstillingsområdet og.

Det er 1-2 plasser ledig fortsatt om noen vil ha, men siden jeg nå reiser hjemmefra så er det kjempefint om dere som skal melde dere av/på lista kan ringe meg og si ifra.
Tlf 95043539.

Ønsker alle en kjempehelg på Våler, husk regntøy og varme klær :)