TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• bilmekanikker.no har leid rudskogen fred 24juni

• For planlegging av treff eller smÃ¥ møter
For planlegging av treff eller små møter

#116601  av Magne

GT4 CS skrev:Vi sto og glisa av deg magne, ikke vond glising men bare ren gledes glis. Artig og se du drifte ut av depo svingen x antall ganger med blinkene bling bling felger :)
La du merke til at du parkerte den røde mr2 turboen også?
Hehe jeg ga alt noen ganger, og noen ganger nesten litt for mye... hehe. Blei "litt" breit i svingene bak "fjellet" et par ganger... :D
Men ja jeg parkerte den rimelig greit ja.. Men kjenner fyren som har den godt. Han bor her i området. Når jeg parkerte den var det faren hans som kjørte da... :roll: OG han hadde problemer med ladetrykket, bremsene var for dårlige og myk som en vannseng var bilen også... Gutten var ikke veldig fornøyd etter den dagen der nei. (spesielt fordi jeg kjørte forbi med i utgangspunktet 89HK mindre... hehe ;)
Er forresten samma fyren som solgte en Rolla 4agze til Morten her på forumet.

#116625  av kaimagne

Lurer litt på hva som var feil med Supran til Karsten. Jeg jobba som en gal for å ta igjen han, og etter fem-seks runder klarte jeg det faktisk! Må jo si jeg kosa meg litt da, når jeg passerte han i en sving... :D

#116699  av 2fastgt4

sleeper skrev: kjøpte ikke du nye dekk for noen mnd siden da???[/quote]

joda, og de manglet jeg en "ring adapter" til.toyo gateslicksa er greie.

men derimot bridgestona er på 2 sessongen nå.var temmelige slitte.
disse er bytta inn mot falken.

ring adapter hjuloppheng og 4hjulsstilling kontroll blir gjort fortløpende. :twisted: