Ja, nå har jo Kenneth fått lånt seg kamera, så nå kommer det vel film herfra, fra ACR og gjerne noen klipp fra en viss USA tur også. 

2.5 Twin Turbo R
Turbotrille skrev:Da gjelder det bare for dere askøytapper å få levert filmene deres til Kenneth, så han kan få mekket til litt film.Jobber med å overføre film til PC'en nå. Har Orlando, ACR og Eikås. Er mange timer, så tar litt tid hehe.
kennethx skrev:Turbotrille skrev:Da gjelder det bare for dere askøytapper å få levert filmene deres til Kenneth, så han kan få mekket til litt film.Jobber med å overføre film til PC'en nå. Har Orlando, ACR og Eikås. Er mange timer, så tar litt tid hehe.
wilman skrev:Enig med Wilmann her....kennethx skrev:Turbotrille skrev:Da gjelder det bare for dere askøytapper å få levert filmene deres til Kenneth, så han kan få mekket til litt film.Jobber med å overføre film til PC'en nå. Har Orlando, ACR og Eikås. Er mange timer, så tar litt tid hehe.
Ferdig eller???? tar tid dette Kenneth![]()
![]()
![]()
Turbotrille skrev:/me slaps trille og willman around with a ....wilman skrev:Enig med Wilmann her....kennethx skrev: Jobber med å overføre film til PC'en nå. Har Orlando, ACR og Eikås. Er mange timer, så tar litt tid hehe.
![]()
![]()
![]()
![]()
kennethx skrev:Turbotrille skrev:/me slaps trille og willman around with a ....wilman skrev:Enig med Wilmann her....
![]()
![]()
![]()
![]()
Var på kino i går, og ellers var det utrolig bra cruse vær.....fy fan så mye fint vi har i bergen *kremt*
Fremdeles er ikke all råmaterialet spillt inn på disk (Det må fåregå i real time, spoling funker dårlig liksom) Så det tar nå den tiden det tar =P
Etter det kommer redigering, som tar en god del tid, og etter det kommer encoding som tar masse tid.
Planen var å lage diverse snutter som blir lagt på nett, og en DVD med masse på. DVD'en kan jeg kopiere og gi ut til det de tomme platene koster meg, eller du kan komme til meg med en tom plate om du heller vil det. Kan også sende til de som ikke bor i Bergen. Men det blir ikke denne uken, for det tar en del tid
Første omgang skal jeg få alt inn på disk, så jeg kan levere fra meg kassetter og kamera