TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• TS-OGN treff på Eikås i Bergen Søndag 26.06.05 (Banekjøring)

• For planlegging av treff eller små møter
For planlegging av treff eller små møter

#116756  av Turbotrille

Ja, nå har jo Kenneth fått lånt seg kamera, så nå kommer det vel film herfra, fra ACR og gjerne noen klipp fra en viss USA tur også. :)

#116779  av kennethx

Turbotrille skrev:Ja, nå har jo Kenneth fått lånt seg kamera, så nå kommer det vel film herfra, fra ACR og gjerne noen klipp fra en viss USA tur også. :)
Nå gjelder det bare å få tak i alle kassettene da...

#116869  av Mr2 Mk2

har noen små filmsnutter visst noen har en plass jeg kan legge dem?

#116900  av Rolla_RS

Nå har Kjelliken fått det jeg filmet, og jeg skal ha fått med alle som kjørte tror jeg. Blir spennende å se hva resultatet blir.

#116910  av Turbotrille

Da gjelder det bare for dere askøytapper å få levert filmene deres til Kenneth, så han kan få mekket til litt film. ;)

#116911  av Kjelliken

:oops: levert.. men jeg leverte no den jeg filmet samme dagen skal ikke ha på meg noe dårlige rykter på at jeg er treg heheh.. :roll:

#116934  av kennethx

Jostein skrev:har noen små filmsnutter visst noen har en plass jeg kan legge dem?
Har du ikke konto på ftp'en vår da? Hvis ikke før du plage MR2Chris litt.

#116935  av kennethx

Kjelliken skrev::oops: levert.. men jeg leverte no den jeg filmet samme dagen skal ikke ha på meg noe dårlige rykter på at jeg er treg heheh.. :roll:
Jepp, vi møttes på broen, til fots, var jo så mye veiarbeid på broen...

#116936  av kennethx

Turbotrille skrev:Da gjelder det bare for dere askøytapper å få levert filmene deres til Kenneth, så han kan få mekket til litt film. ;)
Jobber med å overføre film til PC'en nå. Har Orlando, ACR og Eikås. Er mange timer, så tar litt tid hehe.

#116994  av Rolla_RS

kennethx skrev: Jobber med å overføre film til PC'en nå. Har Orlando, ACR og Eikås. Er mange timer, så tar litt tid hehe.
Da er det bare å vente i spenning da. Skal bli kjekt å se hva du får til.

#117088  av wilman

kennethx skrev:
Turbotrille skrev:Da gjelder det bare for dere askøytapper å få levert filmene deres til Kenneth, så han kan få mekket til litt film. ;)
Jobber med å overføre film til PC'en nå. Har Orlando, ACR og Eikås. Er mange timer, så tar litt tid hehe.

Ferdig eller???? tar tid dette Kenneth :roll: :shock: :lol: :wink:

#117107  av Turbotrille

wilman skrev:
kennethx skrev:

Enig med Wilmann her.... 8) 8) 8)

#117122  av kennethx

Turbotrille skrev:
wilman skrev:
kennethx skrev: Jobber med å overføre film til PC'en nå. Har Orlando, ACR og Eikås. Er mange timer, så tar litt tid hehe.

/me slaps trille og willman around with a ....

Var på kino i går, og ellers var det utrolig bra cruse vær.....fy fan så mye fint vi har i bergen *kremt*

Fremdeles er ikke all råmaterialet spillt inn på disk (Det må fåregå i real time, spoling funker dårlig liksom) Så det tar nå den tiden det tar =P

Etter det kommer redigering, som tar en god del tid, og etter det kommer encoding som tar masse tid.

Planen var å lage diverse snutter som blir lagt på nett, og en DVD med masse på. DVD'en kan jeg kopiere og gi ut til det de tomme platene koster meg, eller du kan komme til meg med en tom plate om du heller vil det. Kan også sende til de som ikke bor i Bergen. Men det blir ikke denne uken, for det tar en del tid :)

Første omgang skal jeg få alt inn på disk, så jeg kan levere fra meg kassetter og kamera :)

#117170  av wilman

kennethx skrev:
Turbotrille skrev:
wilman skrev:

/me slaps trille og willman around with a ....

Var på kino i går, og ellers var det utrolig bra cruse vær.....fy fan så mye fint vi har i bergen *kremt*

Fremdeles er ikke all råmaterialet spillt inn på disk (Det må fåregå i real time, spoling funker dårlig liksom) Så det tar nå den tiden det tar =P

Etter det kommer redigering, som tar en god del tid, og etter det kommer encoding som tar masse tid.

Planen var å lage diverse snutter som blir lagt på nett, og en DVD med masse på. DVD'en kan jeg kopiere og gi ut til det de tomme platene koster meg, eller du kan komme til meg med en tom plate om du heller vil det. Kan også sende til de som ikke bor i Bergen. Men det blir ikke denne uken, for det tar en del tid :)

Første omgang skal jeg få alt inn på disk, så jeg kan levere fra meg kassetter og kamera :)

Du har tid til å sitte å mase ser eg...... eg er ferdig med den ene filmen fra Eikås for lenge siden, har fullversjonen på VCD helt topp den, noen som er intressert i full versjonen på VCD? kan lage kopi til alle som vil ha den, kanskje vi skulle arrangert et lite TS-OGN møte på Bontlabo snart??? på Søndag etter middag? da kommer kjellik hjem med den " nye CS killeren" sin fra Stavanger Alle MÅ se den og LE RÅTT av HAN :-):-)

#117183  av richeros

Jeg vil gjerne ha en kopi av vcd'en din wilman!

Det passer bra for meg med et lite ts-ogn treff på søndag!