TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• toyota corolla 95 mod ( GrÃ¥ Musa ) Litt bilstereo bygg

• Bil-, motor- og stereoprosjekter.
Bil-, motor- og stereoprosjekter.
 #318285  av lexusmann

|plumbo skrev:Å faen folk har jo svar her og ;) skal se hva jeg for gjort danielhs til helga men de selger jo det bladet på alle statoil starsjoner omtrent som jeg har vært innom;)

Firefox : Takker for det :D

Ikke her... :wink:
 #318398  av |plumbo

må jo opp når man skal på jobb ;) du kan jo også legge merke til når innleget "dagen" før ble skrevet ;)

takker for det :D det ligger work logg på den på linken i signaturen min .+ begge corollane mine

den det jeg forbander meg litt over er at deter forden som blir lagt merke til ( den som kun har blitt invistert i under kant av 45k ink kjøp av bil anlegg osv ! men corollan har kostet betydelig mer oppgjenom tiden !
 #318406  av EXS

merkelig det der, men e10 en er jo MYE bøsere en forden.....

så hos meg er den prioriterings lista på rett plass :wink:
 #318549  av Espen-S

Blir bra :) Kul ford ja!
Gleder meg til å se bilen din på veien med den nye motoren :D Kommer til å gå som ei klokke ;)
 #320206  av Daniel HS

Grattis med bilde i Gatebil da! På den klubb siden... Godt vi er flere TS-ognere som har havnet på de sidene... Representere, vettu! :wink: :P
 #320283  av Daniel HS

|plumbo skrev:Å :D Har ikke sett det enda :D *ned og kjøpe etter på :D *
Takker for det btw :D
Spørs om det er kommet i hyllen, får det i posten jeg... :)

Re:

#320606  av Espen-S

Så at du har hatt det samma problemet med rust i kanalen som jeg har..er ikke så ille på min. bare sprekt opp på bakerste delen og rusta på jekk festet.

Det går helt fint å sveise i kanalen?
 #320646  av |plumbo

det var bare noen bobbler på kanalen min , begynte og slipe i det også var alt kjeks under . deretter åpna jeg opp kanalen og innvendig bering osv var borte . disse bilene ruster fra innsiden og ut i både hjul buer og kanaler
 #320701  av lexusmann

|plumbo skrev:det var bare noen bobbler på kanalen min , begynte og slipe i det også var alt kjeks under . deretter åpna jeg opp kanalen og innvendig bering osv var borte . disse bilene ruster fra innsiden og ut i både hjul buer og kanaler
Oj, ble redd for min jeg nå...finnes det noen metode for å sjekke/avdekke rust?antakelig ikke hvis de ruster innenfra og ut... :?
  • 1
  • 29
  • 30
  • 31
  • 32
  • 33
  • 36