TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• castrol celica

• Bil-, motor- og stereoprosjekter.
Bil-, motor- og stereoprosjekter.
 #369002  av MOTORSPORTHUSET

ja det er noen grunner.

røret fra eksterne wastegate er for og kontolere at den holder tett under bremsinga.

røret fremover er pga jeg skal ha eksos ut i skjermen og da ville den gått rett i maskinen (dynoen som skal bremse bilen.

men jeg har samme sving som jeg skal ha etterpå og jeg skal også ha på lydemperen under bremsinga.
 #369007  av Andrepedersen

Off.. Fy flate for en bil. Dette er min drømmebil!! Hehe, helråe spinnefelger, nesten for fine til å bli skittne !
 #369021  av sleeper

Ser jo kjempebra ut dette..
Men ble det tørsump på den? eller vanlig?

hvis du bruker vanlig smøresystem, så ville jeg faktisk borret opp for litt mer lufting av veivhustrykk.. 1x 14mm hull syntes jeg kan bli litt lite om du butter 1000hk..
 #369051  av Stian AB

Er vel PBC Christer som mapper for KRB om dagen..Han veit hva han driver med :D
 #369101  av Lørnings

Lykke til imorra!! :D Jeg krysser fingerne for fine tall og store glis på toyota fans i hele landet! :mrgreen:
 #369106  av EXS

MOTORSPORTHUSET skrev:ja det er noen grunner.

røret fra eksterne wastegate er for og kontolere at den holder tett under bremsinga.

røret fremover er pga jeg skal ha eksos ut i skjermen og da ville den gått rett i maskinen (dynoen som skal bremse bilen.

men jeg har samme sving som jeg skal ha etterpå og jeg skal også ha på lydemperen under bremsinga.
ok da er jeg med :lol:

ønsker deg lykke til med bremsingen

*neste sesongs råeste*
 #369183  av kvass_st215

Andrepedersen skrev:Sitter spent å venter på tall! :D
ditto..
 #369214  av MOTORSPORTHUSET

731whp 19%tap regnet di på tverstilt 4wd 902.2hk i motor 9200rm 2bar trykk.

wastegaten stoppet ladetrykket..
og vi sttoppet på turtallet med vilje den steig og steig på hkene helt opp til 9300rm.
men jeg turte ikke mer.

hehe forteller mer senere.
 #369217  av ArildM

Mine reaksjoner i rekkefølge:
:shock: :lol: :mrgreen:
 #369218  av Brasse

Haha, satan. Kjipt det er så få Veyroner du kan køyre om kapp med her til lands.
 #369226  av inzane2012

Brasse skrev:Haha, satan. Kjipt det er så få Veyroner du kan køyre om kapp med her til lands.
hehe, tror nok den celicaen fortsatt hadde blitt stående igjen i ei støvsky på startstreken ;)
men på bane, så tror jeg nok celicaen hadde stukket av med seieren, i og med at en veyron veier 2.5tonn og ikke er bygged for racing ;)

men tilbake til topic, 900hk i motor er jo rimelig ekstremt i en celica :) kunne veldig gjerne tenkte meg en tur i den bilen ja :)
 #369229  av Lørnings

Gratulerer med strøkne tall! :mrgreen: Hehe..hvis det var 3bar trykk som var planen, så regner jeg med at du hadde tangert 1000hk :D Men det står enormt respekt av 900hk på 2 bar!! Får håpe redskapen holder :wink:
  • 1
  • 29
  • 30
  • 31
  • 32
  • 33
  • 90