Ørjan skrev:Takk for det.. fortsatt fornøyd med din? ingen ulyder/feil ?
Ingen ulyder eller feil så langt, nei.
Eneste er at den er vanskelig å få i gir når det er minusgrader i girkassa, men det er jo rapportert hundre ganger på FT86club. Dette kan løses med annen olje, har jeg forstått.
Headuniten er litt gnien å få til å spille spotify fra iPhone av og til, men har funnet en metode som funker hver gang, så det er ikke så farlig. Når jeg plugger den i USB-porten kommer ikke 'ipod' opp som et valg før jeg har vært innom BlueTooth-kilden en gang. Ett ekstra trykk, to ekstra sekunder, ingen stor sak. Blir sikkert ordnet i en firmwareoppdatering snart. Har rapportert det til Toyota.
En annen liten filleting er dagslyssensoren som er litt vel glad i nattmodus. Det må være sol og midt på dagen før den sier går med på å sette headunit og kjørelys i dagmodus. Dette skal jeg få justert på neste versktedbesøk, må gjøres med diagnoseverktøy.
Har bestilt oljeskift på motor og drivverk i dag. 15.000km før første oljeskift er galskap i mine øyne, de kan kalle det longlife så mye de vil. Innkjøringsolja skal ut av min motor og gir/diff i alle fall! Har sett nok skrekk-eksempler på innkjøringsolje full av spon til at det er verd det.