TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Supra Mkiv Singelturbo neverending Project

• Bil-, motor- og stereoprosjekter.
Bil-, motor- og stereoprosjekter.
 #442018  av Andrepedersen

Bilen bynner å bli veldig bra nå!
Eneste jeg må si, er at jeg skulle ønske du valgte forskjellig inpress forran/bak, kansje det er en smaksak!
:)
 #442021  av AndersDuda

Runeådl skrev:må si meg enig med ArildM angående senk! er veldig glad i senka biler, men supra'n er penere orginal spørr du meg! :)

ja, denne har jo H&R Coilovers da.. kunne egentlig tenkt meg og droppet den 1cm, men da må jeg valse.. pluss at da blir fartsdumper ett stort problem :lol:
 #442022  av AndersDuda

Andrepedersen skrev:Bilen bynner å bli veldig bra nå!
Eneste jeg må si, er at jeg skulle ønske du valgte forskjellig inpress forran/bak, kansje det er en smaksak!
:)

takker for all tilbakemeldingen folkens :D motiverendes det ! :wink:

størrelsen på kanten du tenkte da ? større bak en fremme ?

tenkte litt på det i ettertid jeg også, men gøy å gjøre noe ikke så veldig mange gjør.. innpresset er forsovidt forskjellig, med ET35 bak og ET25 fremme, men siden det er 10" bak og 9,5" fremme ble de lik kant.

eneste jeg vurderer nå er om jeg må ha meg spacere bak, hjulene stikker litt mer ut framme enn bak :roll:
 #442069  av AndersDuda

nå er jeg forresten dritt lei av "top speed limit cutter" "fuel cut defender" etc etc.. nå skal ALT røskes ut og det skal settes inn AEM datasprut ! lei av duppedingser !

så skal snart bestille AEM V2 Plug & Play, MAP sensor etc :twisted:
 #442072  av ArildM

Blir bra det :)
Ellers er jeg en fan av stock motordeksel, men det er vel kanskje bare meg :)
 #442085  av Emil_L

Stock motordeksler er som regelr de fineste, men syns at klart camdrev deksel er ganske tøft :oops: (spesielt med aftermarket kamdrev :) )
 #442091  av ArildM

Er noe ikonisk med det originale motordekslet i alle fall :)
 #442207  av AndersDuda

da har jeg bestilt følgende fra Garage Whifbitz !

- Vibra Technics Toyota Supra Rear Diff Mounts

- Vibra Technics Toyota Supra 6 Speed Gearbox Mount

- Super Pro Suspension Bush Kit

- Garage Whifbitz Supra Bonnet Damper Kit

satser på å få dette før ACR såklart, og håper på å få montert alt og bli klar til ACR ! :D

det blir forøvrig ikke datasprut helt enda, jeg får klare meg med orginalt oppsett på 1 bar :roll:
 #442227  av ArildM

Greit når hver investering man gjør i en bil øker verdien nesten tilsvarende :) Det tror jeg ikke alle VAG og BMW eiere kan skryte av :mrgreen:
 #442236  av AndersDuda

ArildM skrev:Greit når hver investering man gjør i en bil øker verdien nesten tilsvarende :) Det tror jeg ikke alle VAG og BMW eiere kan skryte av :mrgreen:

janei jeg har påkostet bilen en del, og mere skal det bli ! men, dyr og fantastisk gøy hobby ;)

jeg har vell 5 dager på å montere alt når jeg kommer hjem fra jobb og sydentur, til ACR starter.. det blir spennende :lol:
 #442292  av AndersDuda

da ser det også ut som at jeg har fått tak i en MINES ECU til bilen.

planen er da å bruke den til jeg får meg datasprut ! denne fjerner fuel cut og top speed limiter, og er generelt litt bedre mappet enn orginal ECU :)
  • 1
  • 29
  • 30
  • 31
  • 32
  • 33
  • 47