Legg innLagt inn:06 mai 2005 23:03
okei da, tom...
skal vi se.... Jo bilen har stått i garasjen i dag grunnet dårlig vær...
Eh... eller, hmmm... ja... tenke...
Jo, Jeg bytta olje på girkassa igjen, siden cusco-sperra oppførte seg dårlig med den Pennzoil LS oljen jeg hadde på. Den klakket og hørtes ganske fæl ut. så da gikk den oljen ut og inn med Castrol Hypoy LS, resultatet var bare jekla bra!!
ikke no mere klakking og den oppførte seg plutselig akkurat som den skulle!
Hadde aldri trodd at to tilsynelatende like oljer med forskjellig merke skulle gjøre en sånn forskjell!
Ellers bytta jeg ut Fordelerlokk, rotor, og pluggledninger med helt nye orginaldeler, og gjør så forsøk med å bruke disse permanent, håper at det ikke blir no problem på dynoen.... Men etter hva jeg leser fra andre i amerikanske mr2klubben, tror jeg at det absolutt er verd forsøket.
Så da lar jeg beams coilene og Edismodulen ligge for denne gang.
Men bilen går bedre nå i år med 0,8bar ladetrykk enn den gjorde med 1,3-1,4 bar ladetrykk i fjor!
når jeg gasser på i 1 og når boost området har jeg ikke mere feste på bakhjula...
Lurer på hvordan det blir med 1,8-1,9 bar...
gleder meg, jeg???? hmmm overhodet ikke...

skal vi se.... Jo bilen har stått i garasjen i dag grunnet dårlig vær...

Eh... eller, hmmm... ja... tenke...
Jo, Jeg bytta olje på girkassa igjen, siden cusco-sperra oppførte seg dårlig med den Pennzoil LS oljen jeg hadde på. Den klakket og hørtes ganske fæl ut. så da gikk den oljen ut og inn med Castrol Hypoy LS, resultatet var bare jekla bra!!

Hadde aldri trodd at to tilsynelatende like oljer med forskjellig merke skulle gjøre en sånn forskjell!
Ellers bytta jeg ut Fordelerlokk, rotor, og pluggledninger med helt nye orginaldeler, og gjør så forsøk med å bruke disse permanent, håper at det ikke blir no problem på dynoen.... Men etter hva jeg leser fra andre i amerikanske mr2klubben, tror jeg at det absolutt er verd forsøket.
Så da lar jeg beams coilene og Edismodulen ligge for denne gang.
Men bilen går bedre nå i år med 0,8bar ladetrykk enn den gjorde med 1,3-1,4 bar ladetrykk i fjor!

når jeg gasser på i 1 og når boost området har jeg ikke mere feste på bakhjula...

Lurer på hvordan det blir med 1,8-1,9 bar...

gleder meg, jeg???? hmmm overhodet ikke...
