TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• DEN STORE OFF TOPIC TRÃ…DEN!

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#234481  av celicagt4205nord

fy feite...det var bar awesome :D

#234648  av sw20

kjørte forbi en kar i sverige der kona hadde tatt t eller tre av alle dei v8 blokkene han hadde liggende i hagen og planta planter i stempel hulla!! hehehe!

#235046  av Kilgallon

:lol:

#235662  av MR2WideBody

Vært ute å kjørt sykkel idag, dratt kabel på jobben (Som alltid), lagt på nye dekk på bakfelgene, pusset og sparklet mustangdeler, møtt andy_celica og prøvd felger på mr2'en til dama. Og rydda firmatralla.. Alt i alt, en veldig produktiv men lite spennende dag, så nå er det bare å slappe av og vente på at klokka går, sove og dra på jobb.. Gjøre litt og tjene mye, hipp hipp hurra.. NOT!!

Post 500 og faktisk, fått utreda mye idag da :lol: :lol:

#235754  av lexusmann

Kom hjem nå i stad fra hovedstaden...konserten med Within Temptation var HELT HINSIDES!!!!! :D :shock:
Stemmen til vokalisten(Sharon den Adel) er utrolig bra, fra veldig dypt til mye høyere enn hva jeg kunne synge med i hvertfall...noen andre her som var der??Var på Sentrum Scene...

#235780  av ina

i dag har jeg nedelig fått kjøpt meg sommerdekk til celican.. jippi... får de ikke før på mandag, men det er egentlig greit siden jeg ikke har tid til å legge om før...

#235786  av Kilgallon

Sola skinner, kan man forlange mer :wink:

#235795  av celicat23

Kilgallon skrev:Sola skinner, kan man forlange mer :wink:
Felger og senkesett montert hadde ikke vært galt :wink:

#235808  av ADHD:-)))

HEYYY!!!=)
DÃ… SKÃ…LER eg for den NYDLIGE sommeren som kommer!!!=)
Ã… GOOO helg ALLE sammen!!=)

#235845  av lexusmann

Vågelig tidlig å begynne klokka halv 5 på ettermiddagen syns jeg...men er jo noen som gjør det og... :lol:

#235860  av ADHD:-)))

lexusmann skrev:Vågelig tidlig å begynne klokka halv 5 på ettermiddagen syns jeg...men er jo noen som gjør det og... :lol:
HEYYY!!!=)
Vel skal en NYTE Cognac SÅ liker EG!!! å NYTE de åverTID!!!LOL=)

#235895  av Azrael

Hihihi.... Jeg begynte ikke før tolv i kveld/natt, men det funker det også!!! LOL!!!!

#235899  av ina

fy faen... mob med sim kort ble stjålet i dag på fest... hvorfor gidder noen det a??? det værste er at den mob er kjøpt i thailand og er liten rosa, med mikke mus på og tastene ved siden av displayet... så hvis noen ser den søå den personen hardt eller så skal jeg gjøre det... bedre å slå en person enn mur... litt mykere og skader mer... hehe... men det væreste er nesten sim kortet og ikke kunne ringe eller sende mld... fy faen!!!! idioter!!!!
  • 1
  • 301
  • 302
  • 303
  • 304
  • 305
  • 1175