TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• DEN STORE OFF TOPIC TRÃ…DEN!

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#235915  av angrykid

ina skrev:fy faen... mob med sim kort ble stjålet i dag på fest... hvorfor gidder noen det a??? det værste er at den mob er kjøpt i thailand og er liten rosa, med mikke mus på og tastene ved siden av displayet... så hvis noen ser den søå den personen hardt eller så skal jeg gjøre det... bedre å slå en person enn mur... litt mykere og skader mer... hehe... men det væreste er nesten sim kortet og ikke kunne ringe eller sende mld... fy faen!!!! idioter!!!!
ring operatør, få nummeret ditt sperret, og ta kontakt med nærmeste forhandler for å få nytt simkort. sett simkortet over i en gammel telefon, og du er berga..

med mindre du er hos en av disse små operatørene som ikke har forhandlere ute i verden.. :| Da er du litt prisgitt dem at dem sender deg nytt simkort. :)

#236024  av celicat23

Hva er det med hotmail om dagen? Er så vanvittig treigt!!!

#236028  av Kilgallon

celicat23 skrev:Hva er det med hotmail om dagen? Er så vanvittig treigt!!!
Er ikke tregt hos meg.

#236029  av celicat23

Kilgallon skrev:
celicat23 skrev:Hva er det med hotmail om dagen? Er så vanvittig treigt!!!
Er ikke tregt hos meg.
Bare meg de kødder med da? Sikkert fordi jeg merker alle mailer fra hotmail staben som "junk mail" :D

#236031  av hmsilset

Alle sider er trig hos meg i dag.Kan være fordi jeg ble fokkings 30 i dag da så jeg er i sjokk på en måte... :P

#236033  av Kilgallon

hmsilset skrev:Alle sider er trig hos meg i dag.Kan være fordi jeg ble fokkings 30 i dag da så jeg er i sjokk på en måte... :P
Grattis da :D

#236034  av Daniel_hoy

hmsilset skrev:Alle sider er trig hos meg i dag.Kan være fordi jeg ble fokkings 30 i dag da så jeg er i sjokk på en måte... :P
Grattis :D

#236037  av hmsilset

Takk:) Gikk ganske bra igrunn.Hadde midtlivskrisa og kjøpte sportsbil da jeg var 22,men man venner seg til det.

#236044  av Kilgallon

hmsilset skrev:Hadde midtlivskrisa og kjøpte sportsbil da jeg var 22,men man venner seg til det.
Hehe...

#236046  av jumbo

Gratulerer :D

Og det heter tjueti, takk :lol:

#236050  av celicat23

hmsilset skrev:Takk:) Gikk ganske bra igrunn.Hadde midtlivskrisa og kjøpte sportsbil da jeg var 22,men man venner seg til det.
Gratulerer. Fylte 30 selv for litt over 1 mnd siden, så vet hvordan det er: du er offisielt gammel :D

#236053  av Andy_Celica

grattis :D

#236056  av hmsilset

jumbo skrev:
Gratulerer :D

Og det heter tjueti, takk :lol:
Hehe :lol: Takk alle sammen!

#236074  av elino

#236084  av hmsilset

elino skrev:
Takk :wink:
  • 1
  • 302
  • 303
  • 304
  • 305
  • 306
  • 1175