TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• DEN STORE OFF TOPIC TRÃ…DEN!

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#238342  av ina

stort sett det meste er mulig...

#238359  av Kilgallon

Endelig helg igjen :D

#238360  av 4A-GE

Rødskilter leid inn, En kamerat får 14'n sin på veien og vi har endelig sommer & sol i Bergen. Dette blir en kanonhelg.

#238368  av celicat23

Hmmmmm. Søkt på stilling hos toyota som betaler ca 40.000kr mindre enn hva jeg har der jeg jobber nå. DA kan du kalle deg toyota intressert!!

#238379  av Stiansen

4A-GE skrev:Rødskilter leid inn, En kamerat får 14'n sin på veien og vi har endelig sommer & sol i Bergen. Dette blir en kanonhelg.
Regner med det går med litt dekk i helga da?! :lol:

#238380  av Stiansen

celicat23 skrev:Hmmmmm. Søkt på stilling hos toyota som betaler ca 40.000kr mindre enn hva jeg har der jeg jobber nå. DA kan du kalle deg toyota intressert!!
Si det sånn ja, ikke værst :D Hvilken type stilling da?

#238386  av celicat23

Stiansen skrev:Si det sånn ja, ikke værst :D Hvilken type stilling da?
Delelager.

#238395  av arctic_celi

celicat23 skrev:
Stiansen skrev:Si det sånn ja, ikke værst :D Hvilken type stilling da?
Delelager.
Hmm... hadde vært genialt å ha en inne i systemet.
Spørs om celicat bringer inn masse nye kunder til det delelageret da ;)

Ekstraservice hos Toyota blir celicat det ;)

#238413  av celicat23

Får se om det blir noe jobb i det hele tatt først :wink:

#238463  av Andy_Celica

celicat23 skrev:Får se om det blir noe jobb i det hele tatt først :wink:
Får du den jobben tipper jeg alle fra dette forumet kommer til å bestille deler i oslo :D

#238478  av celicat23

Andy_Celica skrev:
Får du den jobben tipper jeg alle fra dette forumet kommer til å bestille deler i oslo :D
Får jeg den jobben tipper jeg at jeg aldri vil si hvilken avdeling det er, så jeg slipper alle som maser :D

#238480  av Zepticon

celicat23 skrev:
Andy_Celica skrev:
Får jeg den jobben tipper jeg at jeg aldri vil si hvilken avdeling det er, så jeg slipper alle som maser :D
Bedre med folk som er intresert og har over middels peil, enn Helga på 75 som vil ha noe mot slark i bagasjelokket :roll:

#238594  av arctic_celi

Zepticon skrev:
celicat23 skrev:
Andy_Celica skrev: Får du den jobben tipper jeg alle fra dette forumet kommer til å bestille deler i oslo :D
Bedre med folk som er intresert og har over middels peil, enn Helga på 75 som vil ha noe mot slark i bagasjelokket :roll:
Enig der, men forstår celicat også.
Det er enklere å skaffe deler til en 99-mod Corolla,
en det er å skaffe deler til en Lexus LS400 eller en annen forholdsvis skjelden bil.
Men det er jo kjekt å ha en som er inne i systemet, slik at slike bestillinger ikke blir underprioritert dilux ;)

#238657  av ina

begynner med min eksamen på onsdag... begynner med fysikk, av alle ting og har program eksamen på fredag... er ganske mange sider å lese, da begge bøkene er på +- 2000 sider... har jo ikke alt i pensum, men... jeg HATER å lese... har sett på fysikk boken et par dager nå og prøvd å lese... tror jeg har lest 5 sider... lover bra... hehe... jobbe-helg og dritt lei det meste egentlig...

fant ut en konklusjon... begynn å drekk... tar ting som det kommer, eksamensdagen kommer jo først på onsdag...

SKÃ…L!!

#238737  av Christian

Har akkurat lest tråden til fangoria i off-topic delen, rart hvordan noen hisser seg opp :lol: (Tråden var stengt og jeg måtte kommentere det)
  • 1
  • 305
  • 306
  • 307
  • 308
  • 309
  • 1175