celicat23 skrev:Hmm... hadde vært genialt å ha en inne i systemet.Stiansen skrev:Si det sånn ja, ikke værstDelelager.Hvilken type stilling da?
celicat23 skrev:Får se om det blir noe jobb i det hele tatt førstFår du den jobben tipper jeg alle fra dette forumet kommer til å bestille deler i oslo
Andy_Celica skrev:Får jeg den jobben tipper jeg at jeg aldri vil si hvilken avdeling det er, så jeg slipper alle som masercelicat23 skrev:Får se om det blir noe jobb i det hele tatt førstFår du den jobben tipper jeg alle fra dette forumet kommer til å bestille deler i oslo
celicat23 skrev:Bedre med folk som er intresert og har over middels peil, enn Helga på 75 som vil ha noe mot slark i bagasjelokketAndy_Celica skrev:Får jeg den jobben tipper jeg at jeg aldri vil si hvilken avdeling det er, så jeg slipper alle som masercelicat23 skrev:Får se om det blir noe jobb i det hele tatt førstFår du den jobben tipper jeg alle fra dette forumet kommer til å bestille deler i oslo
Zepticon skrev:Enig der, men forstår celicat også.celicat23 skrev:Bedre med folk som er intresert og har over middels peil, enn Helga på 75 som vil ha noe mot slark i bagasjelokketAndy_Celica skrev: Får du den jobben tipper jeg alle fra dette forumet kommer til å bestille deler i osloFår jeg den jobben tipper jeg at jeg aldri vil si hvilken avdeling det er, så jeg slipper alle som maser