TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• DEN STORE OFF TOPIC TRÃ…DEN!

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#238739  av ina

hehe

#238754  av cameleon

Christian skrev:Har akkurat lest tråden til fangoria i off-topic delen, rart hvordan noen hisser seg opp :lol: (Tråden var stengt og jeg måtte kommentere det)
Hehe... klokka er nå 04:15, og la merke til det samme selv. Jeg synes det var ganske heftig jeg :mrgreen:

#238755  av ina

en god latter, forlenger livet... :lol:

#238757  av mr2cato

ina skrev:en god latter, forlenger livet... :lol:
Det er faktisk 100% sant ;)

#238787  av Fangoria

Christian skrev:Har akkurat lest tråden til fangoria i off-topic delen, rart hvordan noen hisser seg opp :lol: (Tråden var stengt og jeg måtte kommentere det)

Ja du skjønte vel ikke hvorfor.

#238816  av jumbo

Ja, la oss for all del fortsette diskusjonen her og få rekord-tråden stengt også :lol:

Jeg hater forresten dagalinger (eller hva f man kaller de raringene derfra). Er ikke annet enn fyll og fanteri på de dagen lang.

#238825  av Fangoria

jumbo skrev:Ja, la oss for all del fortsette diskusjonen her og få rekord-tråden stengt også :lol:

Jeg hater forresten dagalinger (eller hva f man kaller de raringene derfra). Er ikke annet enn fyll og fanteri på de dagen lang.

Vel, litt rart at de fleste her støtter rasisme.
Og hvis moderator ikke liker det en leser så er det bare å stenge tråden.
 #238838  av sindrejl

Nå synes jeg fordommer mot forumbrukere går laaaaangt over streken! Håper moderatorene snart tar til vettet og får bukt på all denne skitpraten.
:lol:

#238858  av Christian

jumbo skrev:Ja, la oss for all del fortsette diskusjonen her og få rekord-tråden stengt også :lol:

:mrgreen:

#238904  av jumbo

Fangoria skrev:Vel, litt rart at de fleste her støtter rasisme.
Og hvis moderator ikke liker det en leser så er det bare å stenge tråden.
Den eneste jeg har sett full av fordommer her på forumet er deg selv som hevder at "vi" (dvs alle andre her enn deg selv) er noen forbanna USA-hatere.

Om du absolutt må vite det, samarbeider jeg med amerikanere i jobben min nesten på daglig basis og bedriften jeg jobber i har sin eksistens å takke mer eller mindre utelukkende p.g.a amerikansk forsvar og industri. Det betyr langt i fra at jeg trenger å like amerikanske presidenter eller amerikansk politikk, men det betyr heller ikke at jeg har noen spesiell grunn til å mislike amerikanere. Og om jeg så gjorde så er jeg faktisk i min fulle rett til å gjøre det uten at det bryr deg et gram.

Dessuten er det på tide at du slutter å blande begreper her. Hva fanden har dette med rasisme å gjøre? Med mindre mars har invadert i løpet av det siste døgnet, består faktisk USA fremdeles hovedsaklig av hvite.

#238973  av chris

Og hvis ikke dette stopper her nå, så kommer jeg til å stenge denne tråden også. Eller, nei forresten.. dumt å stenge en rekord-tråd. Men slette poster kommer jeg til å gjøre ;)

#239079  av ina

3 dager til første eksamen... begynner på onsdag, og jeg gleder meg ikke... har 5 eksamner nå i mai... jippi... men skal bli nice å bli ferdig da og sommerferie og over 3 uker i thailand... hem...

#239109  av cameleon

ina skrev:3 dager til første eksamen... begynner på onsdag, og jeg gleder meg ikke... har 5 eksamner nå i mai... jippi... men skal bli nice å bli ferdig da og sommerferie og over 3 uker i thailand... hem...
Ferdig med alle eksamenene jeg nå. og har ikke skole før ute i august/september. men blir sikkert en del skole i sommer uansett. alt for mye å gjøre. Skulle gjerne ha spandert på deg et par pils etter du er ferdig, hadde det ikke vært for at du er fra drammen............... :mrgreen:
  • 1
  • 306
  • 307
  • 308
  • 309
  • 310
  • 1175