TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• DEN STORE OFF TOPIC TRÃ…DEN!

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#246143  av ina

gradestokken her viser 35 grader... det er varmt!!!

#246162  av Kilgallon

ina skrev:gradestokken her viser 35 grader... det er varmt!!!
I skyggen?

#246164  av mr2cato

26 grader i skyggen her :D

#246165  av ina

den tingen henger i skyggen ja... er 29 nå..

#246169  av celicat23

Helt fantastisk vær. Gikk over bilen med først en blanding av avfettning+2 forskjellige type såpe, skylte av, vasket med meguiars nxtgen såpe, skylte av, tørket, bruke claybar og gikk over bilen med meguairs nxtgen quick detailer til slutt (tørket av med meguiars microfiber kluter). Lukter en lengre tur ut i kveld og kombinert cruise litt rundt og leite etter noen steder og ta bilder.

SOMMER ER KONGE!!!!!!!!!!!!!!!

#246173  av Andy_Celica

celicat23 skrev:Helt fantastisk vær. Gikk over bilen med først en blanding av avfettning+2 forskjellige type såpe, skylte av, vasket med meguiars nxtgen såpe, skylte av, tørket, bruke claybar og gikk over bilen med meguairs nxtgen quick detailer til slutt (tørket av med meguiars microfiber kluter). Lukter en lengre tur ut i kveld og kombinert cruise litt rundt og leite etter noen steder og ta bilder.

SOMMER ER KONGE!!!!!!!!!!!!!!!
Det der hørtes ut som masage for bilen :D

hvordan funker de meguiars produktene da? er de til å anbefalle videre?

#246195  av celicat23

Andy_Celica skrev:Det der hørtes ut som masage for bilen :D

hvordan funker de meguiars produktene da? er de til å anbefalle videre?
Det meste jeg har prøvd fra meguiars har vært veldig bra, bortsett fra vaske votten (syns jeg var ekkel og bruke), tørke håndkle (tørka absolutt ingenting) og glass rensen (sprute vann på vindu og tørke av hadde gitt samme resultat).

Hadde veldig problem med og få av igjen NXTGEN WAX'en deres, men har i ettertid skjønt at jeg skulle latt den tørke mye lengre før jeg prøvde og ta den av.

Ellers så er claybar, quick detailer, all bil såpe/shampoo, microfiber kluter og applicator pads veldig gode produkter.

Vil du ha noe gummi til og se ny ut (dekkene, plasten i motorrommet osv) så har jeg bare gode ting og si om AUTOGLYM BUMPER CARE. AUTOGLYM FAST GLASS er også grei og bruke til og vaske vinduer (innvendig) med.

For avfettning så kjøper jeg billig skvipet fra biltema og blander opp i en 5 liters trykkpumpe sammen med en del vann + meguiars såpe.

#246234  av Stiansen

Akkurat kommet tilbake etter første dag på Acr, solbrent sa du? :lol:
Vært en kongedag, Supran har funka som bare det :D Mye fete biler :D

#246246  av castman

ja ta mange bilder og legg dem ut her da!!

#246308  av Stiansen

castman skrev:ja ta mange bilder og legg dem ut her da!!
Har tatt oppmot 350 bilder, så får redigere litt.. Får ikke de fleste før på tirsdag, har mellomlagra de på Kjetil sin pc.. :wink: men har noen da :wink:

Legger ut på mediadelen på bildetråden min :wink:

#246689  av Kilgallon

Må si jeg gleder meg til å dra på jobb kl.5 i denne varmen :x

#246691  av James

Kilgallon skrev:Må si jeg gleder meg til å dra på jobb kl.5 i denne varmen :x
kiipt da.. er ferdig halv fire idag, så fri imorgen, MEN så må jobbe fredag og i værstefall på lørdag også med mindre jeg får byttet vakten :evil: aaarh, Jeg vil på Dagali treffet. Må ordnet meg fri!!!

#246693  av ina

hadde fri i går, har fri dag og i morra... mmm... nice men skal jobbe resten av uka da... men har en jobb hvor ikke trenger å gjøre mye men er jo da seff dårlig betalt...

#246735  av grimfer

aargh!

Prolaps i ryggen, jeg er helt ubrukelig. Nå vet jeg hvordan det føles å være 80 år gammel og skrøpelig...
  • 1
  • 315
  • 316
  • 317
  • 318
  • 319
  • 1175