TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• DEN STORE OFF TOPIC TRÃ…DEN!

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#247827  av elino

Stiansen skrev:En dag igjen til sommerferie.. eller.. Sommerjobb i 6 uker :)
Hva slags sommerjobb da? :)

#247843  av Stiansen

elino skrev:
Som blikkenslager :) Gjennom firmaet hvor jeg har hatt utplassering i vinter :wink: Var veldig fornøyd med innsatsen min osv :wink:
100 kr i timen, ikke værst når jeg er bare 16? :D

#247856  av OrIoN89

Endeli ferdi med munteli eksamen i systematisk feilsøknin o dokumentasjon. Hadde faktisk en ille søt sensor også :lol: Var sikkert 20 år eldre enn me da, men men ;p

#247872  av celicat23

Er så dritt lei leder ansvar nå, at jeg skal gjøre det motsatte av mange og jobbe meg nedover. Er arbeidsleder nå, og takket nei til en skiftleder stilling i dag. Skal finne meg en jobb hvor en eller annen er leder og jeg bare er en fattig slave. Mindre lønn, mindre stress, mer frihet, og ikke ta med seg jobben hjem? JA TAKK!!!

#247873  av Stiansen

OrIoN89 skrev:Endeli ferdi med munteli eksamen i systematisk feilsøknin o dokumentasjon. Hadde faktisk en ille søt sensor også :lol: Var sikkert 20 år eldre enn me da, men men ;p
Haha, storkosa deg du da :P

#247876  av celicat23

OrIoN89 skrev:Endeli ferdi med munteli eksamen i systematisk feilsøknin o dokumentasjon. Hadde faktisk en ille søt sensor også :lol: Var sikkert 20 år eldre enn me da, men men ;p
Hu het ikke Vibeke eller Hege by any chance?

#247883  av lexusmann

Jada.....ikke har jeg såvidt fått på en ny bensintank, men så ser jeg at bakdekka er nesten nedslitte på innsida!!!!vet det har skjedd over tid, men nå må jeg ha nye dekk(1650 kr) i tillegg til 4-hjulskontrollen som de sa på Toyota tok i alle fall 1,5 time... :evil: OG det tok 1 måned før jeg kom til!!!! :evil:
Greit nok, er beste tida, med feriepenger og rimelig bra med skattekroner(les: 17k :D ), men alikevel...planen var å betale inn restene av et studielån jeg har fremdeles...så dette var litt skjær i sjøen...men får håpe det går på et vis... :lol:
Sitter forresten på nettbanken nå...tenkte å ta halvdelen nå og resten senere...

#247895  av ErikG

Noen som kan fortelle meg når skattepengene kommer??

#247897  av peterK

ErikG skrev:Noen som kan fortelle meg når skattepengene kommer??
Mener det er rundt 20. juni de bruker å komme.

#247928  av Kilgallon

peterK skrev:
Er bare å vente i spenning :wink:

#247967  av ina

da har jeg nettopp reservert hotel i bangkok for de 3 første dagene av ferien min... skal bli digg... gleder meg til fredag... eller lørdag... da er jeg fremme.. :D

#248260  av Andy_Celica

Nå er det sommer og sol og jeg må stå på jobben i nesten 2 timer til :evil:

#248264  av elino

peterK skrev:
Mine kommer ikke før i oktober :( Jeg vil også ha penger NÅ!! :D

#248266  av elino

Stiansen skrev:
elino skrev:
Som blikkenslager :) Gjennom firmaet hvor jeg har hatt utplassering i vinter :wink: Var veldig fornøyd med innsatsen min osv :wink:
100 kr i timen, ikke værst når jeg er bare 16? :D
Det høres bra ut :D

#248277  av Larsen

peterK skrev:
De kommer fredag 22ende.
  • 1
  • 318
  • 319
  • 320
  • 321
  • 322
  • 1175