TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Danielj's MRlowrider

• Bil-, motor- og stereoprosjekter.
Bil-, motor- og stereoprosjekter.
 #418740  av 3rlend

interessert i å bytte med min daniel? :)
vet jo at du verdsetter fart og motor fremfor stance å look :)
 #418752  av DanielJ

Forumrape av 3rlend!.. Bilen skal få være i mitt eie og fortsette å bli utviklet en stund framover :wink: Btw. hadde aldri solgt den for 50k.
 #418764  av GhostRider88

DanielJ skrev:Forumrape av 3rlend!.. Bilen skal få være i mitt eie og fortsette å bli utviklet en stund framover :wink: Btw. hadde aldri solgt den for 50k.
...Puster lettet ut... :)
 #418804  av DanielJ

Hehe :lol: Har ikke skjedd stort med bilen i det siste, men fikk tid til å skifte girolje i dag.
 #418809  av Noxan8

DanielJ skrev:Hehe :lol: Har ikke skjedd stort med bilen i det siste, men fikk tid til å skifte girolje i dag.
fått sjekka blinklys olja da? :P
 #418876  av 3rlend

Daniel er bøg. dette er ikke en forum rape.
Hans far har fylt hodet hans med propaganda, han snakker øm å selge mr2 for å så kjøpe s2000..
Hjelp meg å overtale han til å kjøpe en 3.gen motor istedet:D
Jeg vet man ikke skal rope ulv ulv. Men nå er dette tilfelle:p
 #418935  av DanielJ

Hahahaha gfys! Er sant som 3rlend sier, har drømmt mye om S2000. Men det er ikke ne som er sikkert. Samtidig drømmer jeg om 3sgte 3.gen motor. Er alt for vanskelig å kvitte seg med MR2en. Kommer nokk til å beholde bilen framover, har ikke lyst til å selge den :roll: Kommer vel til å bestille noe som har STOR betydning for utsende sin del i morgen, sier ikke noe før det er kjøpt! :twisted:
 #418942  av Noxan8

:mrgreen: trd 2000 kit? neon lys? vinyl stripes? :mrgreen:
 #418997  av DanielJ

Ingen vits å holde det hemmelig lenger, har kjøpt TRD klistermerke til å sette på bakluka. Tror det kommer til å endre mye eksteriør messig på bilen :wink:
  • 1
  • 31
  • 32
  • 33
  • 34
  • 35
  • 48