TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• DEN STORE OFF TOPIC TRÃ…DEN!

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#250380  av marlboro1310

celicat23 skrev:
Stiansen skrev::lol:
Hehehe. Måtte titte på det bilde en stund før jeg skjønte hva som var så gøy :)
haahah genialT! :D :lol:

#250386  av celicat23

Fy faen... Mandag :cry:

#250387  av Rømmling

milcom skrev:nå er det bare 1 måne til jeg er fagman (forhåpentlig vis;p)
DA blir det 200kr timen^^
ca 6md igjen men det nermer seg da :lol:

#250388  av Turbotrille

Mandag ja...
Ikke bare en hvilken som helst mandag, men første dag av ferien min også, og nå regner det faen meg........ :cry:

#250393  av Rømmling

Turbotrille skrev:Mandag ja...
Ikke bare en hvilken som helst mandag, men første dag av ferien min også, og nå regner det faen meg........ :cry:
her skinner solen og jeg sitter inne på et kontor. men mange pc. takk for AC på kontoret hehe

#250449  av sleeper

Du bor jo for faen i bergen.. hva hadde du ventet deg... :lol: :lol: :lol:

#250515  av Turbotrille

sleeper skrev:
Har jo nesten vært sammenhengende sol her i over en måned nå, syns det er litt leit at det da skal begynne å regne på første feriedagen min.. :P

Sånn ellers kunne jeg bare stått opp ca en halvtime senere og kun merket at det var vått ute, men ingen regnvær, noe det heller ikke har vært resten av dagen.. ;)

#250602  av Kilgallon

Turbotrille skrev:
sleeper skrev:
Har jo nesten vært sammenhengende sol her i over en måned nå, syns det er litt leit at det da skal begynne å regne på første feriedagen min.. :P

Sånn ellers kunne jeg bare stått opp ca en halvtime senere og kun merket at det var vått ute, men ingen regnvær, noe det heller ikke har vært resten av dagen.. ;)
Bergen=Regn(uansett :wink: )

#250604  av James

aaah, så deilig!! Bare onsdag igjen nå så har jeg ferie i 1måned!!! :D Skal bli digg!

#250615  av ina

det er døds digg vær i thailand... synd jeg bare har halvannen uke igjen... nettopp fått meg internett i leiligheten også...

livet er bra!!!

#250967  av celicat23

Fredag i morgen... så SKÅL FOR F*** !!!!
 #251159  av jsun

MÃ¥tte bare, da jeg var innom "Mobile.de":
http://www.mobile.de/SIDRHLAiKWquGobu4a ... 1266601529&

For en CS :wink:
Så var snart ferien på Sørlandet over, 3 uker til neste... jepp nye 14 dager i Brønnøysund!! (Håper på NOE mer sol der!!!)

#251162  av Daniel_hoy

celicat23 skrev:Fredag i morgen... så SKÅL FOR F*** !!!!

Lørdag i dag. Schåål :D

#251173  av Thomas S

sleeper skrev:
Er da virkelig tørke her no då :roll: På østlandet det regner :P

#251174  av angrykid

Tro hva det er som gjør at denne posten til enhver tid ligger på topp i off topic forumet? Det er utrolig sjelden jeg ser den ligge noe særlig lengre ned enn post 3.. :D

Folk må ha skrivekløe.
  • 1
  • 320
  • 321
  • 322
  • 323
  • 324
  • 1175