TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• DEN STORE OFF TOPIC TRÃ…DEN!

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#251909  av ina

celicat23 skrev:Vinner jeg forresten premien for MINST intressange post her snart?

Kanskje jeg skal legge ut om hva jeg skal ha og spise? Ikke det? Brød og yoghurt, siden du ikke lurte.

Eller grandis? Nei...for det har jeg ikke. Singel mann som bor alene, 2 biler, diger tv, sprit&gøy i alle rettninger, og så har jeg ikke EN eneste grandis i fryser'n? Ja, jeg skammer meg...

Mus. Så artig ord. Mus. Mus. Mus. Eneste som er mer gøy enn MUS er BOLLE-MUS. Bolle-mus er gøy. Eller er det bollemus? Bolle mus? Samme hva, gøy er det. Ett hvert selskap som begynner og gå dårlig kan alltids sprites opp med litt bollemus. Det løfter humøret betraktelig. JEG blir ivertfall alltid kjempe glad når jeg kommer over bollemus. Kan ikke huske noen sinne og funnet bollemus og vært helt "næh, bollemus? Fy faen!!!"

Men da har jeg fått testa det nye keyboardet nok. Det fungerer. Jaaaay!!
jeg vinner med mest uinteresant innlegg.. eller har gjort :D nå er jeg ganske mao (full) i thailand, venninnene mine stakk for mange mange timer siden og jeg har nettopp kommet hjem, men positive er jo at mange norske hannkjønn har sakt at norske jenter er best, og fikk dama (thai) til han ene norske til å kjøre meg hjem og bort fra en som ja... og hjem, drita full.. haha... ferie er gøy, men synd det er bare 1 dag til gamle, kjedelige, "rolige", ikke nesten gjøre hva man vil norge... men har jo min kjære Celica der da ("svartingen" (uff))... som jeg har pakket kofferten full med rosa trekk til... å den kommer til å bli så fin og "jente-bil"... er jo leike sports bil da... :D diss til gutter... :D

#251910  av ina

forresten.. jordbærmelk og vanilje-pudding... mmmmm

innteresant? MoHaha

#251918  av marlboro1310

celicat23 skrev:Fikk pakke i dag jeg og... canon eos 350d kamera, sort logitec keyboard, sort logitec optisk mus, 15m vga kabel, 15m tastatur og mus kabel.

15m mus kabel var egentlig bare jævelig bortkasta, siden musa/pc'n ikke har signalstyrke nok til så lang kabel :oops: Takk og pris hadde jeg noen kortere skjøtekabler jeg lagde litt hjemme-mekk av her, så musa fungerer.

Hva skal jeg med 15m kabel, hører jeg du ikke spør for det driter du fullstendig i? Det skal jeg fortelle deg: jeg skal flytte pc'n langt faen i vold inn i ett bøttekott så jeg jeg ikke hører den noe mer (gammel sliter som bråker).

Selvsagt glemte jeg høytaller kabler til anlegget som er koblet til pc'n, så da må jeg "låne" litt av stue anlegget. Men det er pes og ork og dra frem tv'n og forsterker osv så...

Vinner jeg forresten premien for MINST intressange post her snart?

Kanskje jeg skal legge ut om hva jeg skal ha og spise? Ikke det? Brød og yoghurt, siden du ikke lurte.

Eller grandis? Nei...for det har jeg ikke. Singel mann som bor alene, 2 biler, diger tv, sprit&gøy i alle rettninger, og så har jeg ikke EN eneste grandis i fryser'n? Ja, jeg skammer meg...

Mus. Så artig ord. Mus. Mus. Mus. Eneste som er mer gøy enn MUS er BOLLE-MUS. Bolle-mus er gøy. Eller er det bollemus? Bolle mus? Samme hva, gøy er det. Ett hvert selskap som begynner og gå dårlig kan alltids sprites opp med litt bollemus. Det løfter humøret betraktelig. JEG blir ivertfall alltid kjempe glad når jeg kommer over bollemus. Kan ikke huske noen sinne og funnet bollemus og vært helt "næh, bollemus? Fy faen!!!"

Men da har jeg fått testa det nye keyboardet nok. Det fungerer. Jaaaay!!
Haha...fyfaen for en post!! :D skal bruke deler av den i mine kontaktannonser fra nå av,siden jeg fyller opp mange av de parameterene du snakker om haha :lol: :o :D Singel,2 biler,diger tv...er slik det skal være? :P ingen grandis....skulle gjerne hatt en nå,da jeg kommer rett fra fylla og havner rett på dette forum! :wink:

#251943  av Apsis

Med snakk om kontaktannonser, "Klovner i Kamp - Kontaktannonse" bør høres, ganske morsom.

#251976  av celicat23

Stiansen skrev:Høres bra ut dette.. Vurderer som sagt å kjøpe et selv, får se når jeg får manna meg opp til det :D
Ett håndholdt bilde tatt ute bak huset, sånn kjapt for og teste kamera. Synd med de f'ns trærne men...

Bilde

Dette er med det "dårlige" kit objektivet som følger med. Skal ut i morgen og se om jeg klarer og finne
en butikk som har canon 17-85 f4-5,6 is usm linsa i morgen, da den skal gi mye bedre bilder (!) Det her er HELT
overlegent i forhold til kompakt kamera :twisted: :D Skarphet, dybde...ALT...regelrett PISSER på
kompakt kamera. Angrer nå på at jeg ikke har gått DSLR veien før :oops:

#252024  av Marcus

Ser ut som den funker bra hvertfall ;)

Noen som har det :P

#252031  av celicat23

Marcus skrev:Noen som har det :P
Prioriteringer og interesser det går på. Når du kanskje er ute på by'n med kompiser, på kino, en tur til syden...da kan
du tenke på meg som har ofret alt det der for og kunne stå på ett eller annet industrifelt og fikle med ett digital
kamera og en gubbebil :D

#252160  av Stiansen

Har bestemt meg for å handle jeg også :wink: Hvor får jeg det billigst tror du? :)

#252162  av celicat23

Stiansen skrev:Har bestemt meg for å handle jeg også :wink: Hvor får jeg det billigst tror du? :)
komplett.no har jævlig god pris på kamera + veske nå:

http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=336895

Tror ikke du får det billigere enn det.

#252305  av kvassheim

ST182 skrev:Hehe bra at jentungen vår har arva mor og fars interesse for bil og mekking.. :lol:

http://www.snutter.no/app/viewMovie.action?id=7390

Verktøyet er litt tungt da, så hun måtte ha litt hjelp for å holde verktøyet oppe... :wink:

Kledd i ts-ogn jakka si er hun også.. hehe

Skal tidlig krøkes.... :)
Fantastisk! Unger er så hærlige.. Den lille til søsteren min var med og kjørte tur på tomgang i gata hjemme, satt på fanget mitt å ratta mr2 me det største gliset :)

#252428  av bose

nei makan
noen som har vært backstage på gatebil partyet før?? :shock: :shock:
makan til arbeidsforhold jeg har ikke hatt på lenge :lol: :lol:

#252492  av Stiansen

Da var EOS 350D bestilt :)

#252494  av Marcus

bose skrev: makan til arbeidsforhold jeg har ikke hatt på lenge :lol: :lol:
hm?

#252497  av celicat23

Stiansen skrev:Da var EOS 350D bestilt :)
Trenger bare stativ, fjernkontroll, stort minnekort, ett par feite linser og litt små ting da :)
  • 1
  • 323
  • 324
  • 325
  • 326
  • 327
  • 1175