TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• DEN STORE OFF TOPIC TRÃ…DEN!

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#254363  av Stiansen

Kilgallon skrev:
Stiansen skrev:Da er jeg den lykkelige eier av et Canon EOS 400D :D
Hva måtte du ut med for den da?
7124,- med frakt, objektiv, minnebrikke, bag og kamera :wink:

#254375  av Kilgallon

Stiansen skrev:
Kilgallon skrev:
Stiansen skrev:Da er jeg den lykkelige eier av et Canon EOS 400D :D
Hva måtte du ut med for den da?
Er jo en pris man kan leve med det da :wink:

#254459  av celicat23

15 minutter til det er mandag, så da foreslår jeg en hel serie skål'er for og til slutte glemme faenskapen.

#254468  av Stiansen

Lite testbilde med nykameraet :D Har ikke hatt tid til så mye enda..
Vedlegg
IMG_0082.jpg
IMG_0082.jpg (50.5 kiB) Vist 1079 ganger
La på bittelitt filmgrain her.. ;)
La på bittelitt filmgrain her.. ;)
Test 2.jpg (674.52 kiB) Vist 518 ganger

#254469  av Stiansen

Kilgallon skrev:
Stiansen skrev:
Kilgallon skrev: Hva måtte du ut med for den da?
Er jo en pris man kan leve med det da :wink:
Jada, får jo cashback på 650 kr også :wink:

#254551  av Apsis

Argh!
Starta Vectra'n i stad, og der rakla og knakka det noe forferdelig.. Kan da ikke ta slik på vei for å bli kjørt litt god og varm...

Nei, gi meg en japse igjen, helst toyota, corolla'n ble mishandla i tre år av en overivrig og turtallsglad 18-20-åring, og den klarte seg helt fint...

#254647  av kvassheim

jess.. spania fra i morgen og 2 måneder fremover 8) møkkajobb :wink: not

#254691  av lexusmann

Noen som har det... :? og her sitter vi andre i høljeregnet... :roll:

#254694  av kvassheim

ja dette er et møkkaland :x nå har jeg hatt 6 uker ferie, og kansje,kansje har det vært 1 uke til sammen med godt vær.. er ikke så morro å kjøre mr2 i syndeflod i juli, som d hadde vært i steikende sol å fint vær.. loreal og godt vær, fordi jeg fortjener det.. hadde visst vært 31 grader der nede i går 8) jaja, vi prates gutter

#254695  av lexusmann

Var 41 grader på lanzarote i går, sa de på værmeldinga...blir LITT i meste laget... :lol:

#254700  av kvassheim

31 er just perfect! få litt farge på liket 8) men alvorlig talt, vi prates gutter.. forumet her er bare helt konge :D skjer forhåpentligvis store ting med mr2'en på nyåret

#254722  av Thomas S

lexusmann skrev:Var 41 grader på lanzarote i går, sa de på værmeldinga...blir LITT i meste laget... :lol:
Var i Tyrkia for 2 år siden og der var det 46c :shock: OG luftfuktighet så høy at når du pustet inn slukket du tørsten :lol:

#254736  av Marcus

kvassheim skrev:ja dette er et møkkaland :x nå har jeg hatt 6 uker ferie
Tenk på hele USA som ikke har èn eneste lovfestet feriedag da du ;)
Faktisk enkelte butikker som lokker til seg ansatte ved å gi dem noen få dager ferie i året.. Sprøtt.

#254752  av BT-GTI

lexusmann skrev:Noen som har det... :? og her sitter vi andre i høljeregnet... :roll:
hehe hos meg er det 25 grader strålende sol og en svak bris fra øst. PERFEKT. men som du sa det er noen som har det..
hadde det ikke vært for bergen så ville østlandet fått mye dårligvær :wink: syntes foresten de ikke har gjort en god nok jobb i sommer..

#254773  av lexusmann

Herpå vestlandet er det forholdsvis bra i dag, da...opphold og sol..men skal regne igjen i morgen...
  • 1
  • 327
  • 328
  • 329
  • 330
  • 331
  • 1175