TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Magnes BlÃ¥ 95 Mr2.

• Bil-, motor- og stereoprosjekter.
Bil-, motor- og stereoprosjekter.
 #355541  av magnesmurf

Ja. Likte dem jeg og. Bort sett fra tidligere nevnte lyssetting og feilvising av fart pga feil tall plassering.

Måtte også justere inn speedometeret idag. Viserene var helt på tur.
90km\t stillestående og 5000 rpm på tomgang. Men det var bare å flytte nålene, så var det i orden :)
 #355562  av Audun F

magnesmurf skrev:[...] Monterte de nye speedometer skivene, og kromringer i instrument panel. [...]
Det ble veldig stilig med kromringene! Trodde det ville blitt glorete med det på plass, men siden du fikk det til så bra så måtte jeg bare kjøpe et sett sjøl også ;)
 #355571  av magnesmurf

Er vel akkurat det samme som audi har i sine instrumenter. Synes faktisk det ser bra ut. Løfter det orginale speedometeret litt i utseendet. Men er fortsatt såpass diskre at det ikke blir jall.
Ganske enkel montering også. Er bare det å få ringene til å sitte som er litt knot. :P
 #355588  av magnesmurf

Den tok seg så godt ut når den sto og koste seg i sola. Så måtte bare ta et lite bilde :D
Vedlegg
Bilde0080.jpg
Bilde0080.jpg (1.02 MiB) Vist 288 ganger
 #355604  av Espen.R

mr292 skrev:En gang skal jeg ha en blå mr2 :D
anbefales ja!
 #355686  av Espen.R

det sier du nåja. helt til du beskuer min.

men over til magne sin bil!
ser ikke værst ut de nye platene dine; )
 #355695  av magnesmurf

Plater? Tenker du på speedometer skivene?

Legg ut et bilde av din blå bil da :wink:
 #355717  av mr292

Espen.R skrev:det sier du nåja. helt til du beskuer min.

men over til magne sin bil!
ser ikke værst ut de nye platene dine; )
hehe, har du samme farge som magne, eller har du du den som er mørkere blå(original farge) eller har du omlakkert den?
 #355741  av lexusmann

mr292 skrev:Bare jeg vil ha Blue ribbon metallic farga som er på de nyeste priusene.
Bilde
er en farge som vilkelig blir et must om jeg skal omlakkere.
Er sikkert på Prius også, men er en Camry på bildet(hvis du ikke visste det :wink: )
 #355779  av mr292

jeg visste faktisk at det var en camry, var det bildet som viste blue ribbon fargen best.
tenkte bare at de fleste visste hvordan priusfargen på 2010 modellene var.
men nå må folk oppdattere trådene sine, jeg skal lese forum frem til skoledagen starter, MÅ IKKE SOVNE.
har hatt fest på hybelen nå, å sitter å snakker med en kompis, mens jeg sitter å ser på to jenter som ligger på sofaen :P

EDIT: er ikke noen alkoholiker som har fest i ukedagene, men er tilfeldigvis midt i russetiden :P
 #355780  av magnesmurf

Og vi må skrive her for at du ikke skal sovne, mens du har to kvinnfolk på sofaen du kan se på???? :lol: Det må være noen temmelig kjedelige damer hvis du sovner av å se på dem :P
  • 1
  • 32
  • 33
  • 34
  • 35
  • 36
  • 103