TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Morsomme, stilige og idiotiske annonser -trÃ¥den

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #391077  av McLarren

+1, kunne virkelig tenkt meg en TE71 på skilt :D
 #391097  av Scotty

Kan egentlig gjerne tenke meg en Subaru Forester.. som bruksbil og trekkbil til banebil.

Forester med de riktige modsa.. IC, coilover, eksos, bbs, tint, osv.. eneste som mangler er hengerfeste, da hadde den vært perfekt til det jeg ser etter i hvertfall!
http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=28299647
Bilde
 #391145  av magnesmurf

Scotty skrev:Kan egentlig gjerne tenke meg en Subaru Forester.. som bruksbil og trekkbil til banebil.

Forester med de riktige modsa.. IC, coilover, eksos, bbs, tint, osv.. eneste som mangler er hengerfeste, da hadde den vært perfekt til det jeg ser etter i hvertfall!
http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=28299647
Bilde
Med kraftigste turbomotoren har du egentlig en hysterisk morsom bil :wink: Dessuten vil du få julegave av sjefen i statoil, da du får et høyere bensinforbruk enn noen annen nordmann hvis du trekker henger med et slikt monster :P Regn med minst 2,5 liter per mil :shock:
 #391169  av magnesmurf

Vet bare at foresteren er kjent for å bruke uforholdsmessig mye suppe, spesielt i turboutgaven. Og hekter man på en tung henger hjelper det ikke akkurat... :P
Har ikke testet selv, men vil annta at suppeforbruket vil ligge langt over de 2,5 literene per mil. Var derfor jeg satte "minst" foran :wink:
 #391174  av ArildM

Smiler helt opp i ledelsen på Shell som Øystein Sunde ville ha sagt :mrgreen:
Forestern er stilig utseendemessig da, men høres ut som en dyr trekkvogn i drift, men det er vel de fleste trekkvogner?
Synes å huske en Patrol 3liter(?) turbo som ville ha 3 liter på milen som trekkvogn den også 8)
  • 1
  • 32
  • 33
  • 34
  • 35
  • 36
  • 288