TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Danielj's MRlowrider

• Bil-, motor- og stereoprosjekter.
Bil-, motor- og stereoprosjekter.
 #419005  av Holger

bilen blir å gå som et lyn når du setter på TRD sticker, husker jeg satte TRD emblem i fronten på ta60'n, fy faen sier jeg bare.... :lol:
 #419007  av DanielJ

Hehe, nei så gøy skal vi ikke ha det :roll: Er nokk et sett med Cusco coilovers som det er snakk om :twisted: Siden det ikke er TÜV papirer på dem, har jeg i dag vært å ordnet TÜV papirer på Lesjöfors fjærene som står på nå, så blir det firehjulskontroll på onsdag. Monterter da på det orginale eksosanlegget og tar av spacerene, og så kjører jeg innom biltilsynet :) Da står det i allefall at den er godkjendt senktet 30mm, så får det helle bli litt krangling om coiloversene om det skulle bli et problem :lol:
 #419030  av DanielJ

ArildM skrev:Jeg vil også ha Coilovers :oops: :mrgreen:
Da kjøper du bare det! Ta ut pengene fra forsikringsskaden din, dra å få rettet opp bakskjermen og lakkert tilstøtende bakfanger og dør! Trenger ikke hellakkering.
 #419059  av 3rlend

DanielJ skrev:
ArildM skrev:Jeg vil også ha Coilovers :oops: :mrgreen:
Da kjøper du bare det! Ta ut pengene fra forsikringsskaden din, dra å få rettet opp bakskjermen og lakkert tilstøtende bakfanger og dør! Trenger ikke hellakkering.
ingenting er jo som en nylakkert bil daniel :P
hva endte budet på?
lastet opp filmen?
kline imorgen?
 #419060  av ArildM

:lol: Enig enig

Vi får se vi får se, jeg har lyst på hellakkering før coilovers. Motorluken er i annen fargetone og mangler litt lakk i det ene hjørnet. Sideskjørtene og framfangeren trenger også såårt lakk. Framfangeren spesielt. Så jeg tipper det blir hellakkering ;) Skal uansett prøve å få mest mulig lakkert på forsikringa. Blir nok vanskelig å lakkere det opp uten fargeforskjell, og det kan jeg jo ikke godta? :)
Pris på de Coiloversene du bestilte da? :)
 #419071  av DanielJ

Problemet er at di kommer til å bli alt for redd for at noe eller noen skal komme borti bilen din når den er hellakkert.. :roll: Cusco Zero coilversene koster ny ca. 13 500kr +frakt, som er det samme som KW Variant 3. Jeg betalte 6300kr for dem brukt, med frakt. :wink: De skal ha blitt skjekket om det var i god stand og ikke leker olje, av er sertifisert verksted i japan.. Det er 14 instillinger per demper, som også er det samme som KW Variant 3. Men her følger også topplagerne imed camberjustering forran med :) Tror dette skal bli bra!

Edit: Bestillte også nye dørkmatter og nye gummilister til dørene og taket fra Twosrus tidligere i uka :wink:

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde
 #419073  av hmsilset

Ikke sett inn turbo i denne!!! :) Jeg kunne tenkt meg denne de neste 10 åra.Kontakt meg om du vil ha en god pris for den(mulig jeg kjøper min fjerde mr2 til våren)Så om det ikke haster med salg så gir jeg en god del mer enn 50.000..
Sist redigert av hmsilset den 21 sep 2012 07:24, redigert 1 gang totalt.
 #419074  av DanielJ

Vi får se hva tiden bringer! Turbo blir det ikke enda..
 #419075  av hmsilset

Den er grei!Synes du har gjort mange riktige valg og gjort denne til ett smykke ihvertfall! Jeg skal ikke mase, bare si fra at om du skal selge så byr jeg altid over andre på mr2, hehe.Det er så artige og tøffe biler!
 #419078  av DanielJ

hmsilset skrev:Den er grei!Synes du har gjort mange riktige valg og gjort denne til ett smykke ihvertfall! Jeg skal ikke mase, bare si fra at om du skal selge så byr jeg altid over andre på mr2, hehe.Det er så artige og tøffe biler!
Notert skal ha det i bakhodet at du er intressert :) Skal nokk fortsette å gjøre de riktige valgene framover 8)
 #419103  av GhostRider88

Snasent med colivers! Lyst på det selv, men først må jeg bli ferdig med Master og få tjent penger... Å må si jeg liker dialogen mellom Hans Martin og Daniel her ;) Mr2 er spesielle biler!
 #419105  av ArildM

Du sikler etter Mr2 igjen Hans Martin? Regnet med det :mrgreen:
Point taken ang lakk. Vi får se hva det blir til :)
 #419113  av lasse

Blir nok bra med coilovere.
Du får håpe kontrolløren er grei og bare skriver "godkjent senket" i vognkortet ditt (de gjorde det før i ihvertfall), da er det jo fritt frem på å senke på akkurat den måten du vil, og så lavt du vil.
Men kommer du over en regelrytter så skriver de inn hva slags farge det er på fjærene, hva det står stemplet på dem, hvor mange cm det er mellom midten av hjulet og skjermkanten og tar bilder (skjedde med meg)
  • 1
  • 32
  • 33
  • 34
  • 35
  • 36
  • 48