TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• DEN STORE OFF TOPIC TRÃ…DEN!

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#92026  av cameleon

conniew skrev:
øxseth skrev:
FireWalk skrev: kameraet forblir på, og filmen er min. Og alt som fanges opp av kamera kan og vil bli brukt mot dere ved et senere tidspunkt.. :P

trenger du noen til og styre lyset??
Hvem står for lyd?
Det er jeg :P

#92037  av conniew

Ja, det skulle jeg vel tenkt meg at du hadde tenkt å gjøre, men.. ettersom FireWalk takler alle tre..eh.. tingene.. så... ja, prat med ham du! :P

#92066  av sw20

e e flink til å "hisse" opp stemninga.. så kansje skulle ta meg en tur e og..

men vist det skal filmes jenter i aksjon der så trenge vi jo barber utstyr... 8)

e trente på dama i går så e tar meg av " make up en".... :D

#92083  av jumbo

Neemi skrev:Om mange kunne tenke seg min mishandling tror jeg kanskje ikke jeg er den rette til å svare på, men du kan jo være forsøkskaninen min ;)
pff, glem han tullingen der da! JEG er en mye bedre forsøkskanin, helt sant! :lol:

#92084  av jumbo

kennethx skrev:Hørtes VELDIG fornøyelig ut :D

Feeling better now jumbo? :)
You bet :mrgreen:

<stjeler spacerne til Erling>

#92086  av FireWalk

Og jeg er uansett den beste kameramannen som er å få tak i ! jeg har lang erfaring i å dirke opp låste dører på fest, og selv i alkoholisert tilstand klare å ta meg inn for så å filme det hele...

jeg krever aldri noen form for "tjenester" for ikke å legge filmene ut på internett heller...

Så stol på meg! :twisted:

#92139  av chris

Hehe, her er jeg borte et par dager fra forumet, og jaggu har det ikke kommet 4-5 SIDER ekstra på denne off topic tråden :P

#92225  av GT_rider

Jepp..nå hard diskusjon om hvem som er best til å filme diverse hendelser :wink:

#92250  av chris

GT_rider skrev:Jepp..nå hard diskusjon om hvem som er best til å filme diverse hendelser :wink:
jeg er en jævel til å filme :D men kan godt delta i stedet :D (delta i hva da? :P)

#92253  av FireWalk

Jeg har så mange avslørende filmer av alle jeg kjenner at hver gang det skal drikkes så "bestikker" de meg med gratis drikke for at jeg skal la være å vise frem filmene... :P

#92286  av Neemi

chris skrev: jeg er en jævel til å filme :D men kan godt delta i stedet :D (delta i hva da? :P)
Jeg skal misbruke Kai Magne og evt Jumbo som har stilt seg til disposisjon :)

#92288  av GT_rider

Neemi skrev:
chris skrev: jeg er en jævel til å filme :D men kan godt delta i stedet :D (delta i hva da? :P)
Jeg skal misbruke Kai Magne og evt Jumbo som har stilt seg til disposisjon :)
NÃ¥ har du enda en frivillig ser det ut til :wink:

#92292  av FireWalk

det Nemi kanskje glemte å ta nevne er at det kommer til å bli brukt tang, nåler, elektrosjokk og skapell i denne "misshandlingen".. det var derfor jeg var så rask til å melde meg frivillig til å filme.. så slipper jeg å være med på selve misshandlingen... 8)

#92293  av cameleon

chris skrev:
GT_rider skrev:Jepp..nå hard diskusjon om hvem som er best til å filme diverse hendelser :wink:
jeg er en jævel til å filme :D men kan godt delta i stedet :D (delta i hva da? :P)
Skal jeg ringe Rocco??? :lol:

#92306  av chris

cameleon skrev:
chris skrev:
Skal jeg ringe Rocco??? :lol:
:mrgreen:
nei, ellers takk. han kvalme ekle bergenseren der.. :? :? :P
  • 1
  • 32
  • 33
  • 34
  • 35
  • 36
  • 1166