TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• DEN STORE OFF TOPIC TRÃ…DEN!

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#259073  av celicat23

lexusmann skrev:Mulig jeg er litt gammal, men syns det ble EN DEL overdrevet...faktisk ikke lett(i virkeligheten)at en bil går i lufta uten hjelp (les: bombe av et slag), er klar over at det var filmscener det hele, fra tysk fjernsyn en del av det så jeg...
Stort sett alt er vel fra ett tysk show. Ikke realistisk, men mye av det var veldig kult filmet! :wink:

On a slightly different note... 555 bilder tatt av en veldig pen mr2 i dag. Litt kraftfor i magen, og så skal jeg prøve og få redigert ferdig ett bilde i kveld. Har ett luksus problem nå, med alt for mange bilder og redigere ferdig av 2 biler :oops:

#259080  av arctic_celi

celicat23 skrev: Har ett luksus problem nå, med alt for mange bilder og redigere ferdig av 2 biler :oops:
Hmmm... er det "betalt oppdrag" du driver med?!? Vennetjeneste?!? Eller rett og slett gratis arbeid? ;)

#259103  av celicat23

arctic_celi skrev:Hmmm... er det "betalt oppdrag" du driver med?!? Vennetjeneste?!? Eller rett og slett gratis arbeid? ;)
Helt gratis. Rett og slett for gleden av og fotografere, og få se pene biler. Anbefaler deg og stikke nesa innom bildetråden nå og sjekke bildet av mr2'n :wink:

...eller HELT GRATIS er vel og ta i. Lasse kjøpte en 0.5L urge til meg i dag. Det er det meste jeg har fått i betaling så langt :lol:

#259122  av Stiansen

Bah.. Nå vil jeg ta litt bilder igjen.. Men har ingen biler å ta av.. :cry:

#259126  av celicat23

Stiansen skrev:Bah.. Nå vil jeg ta litt bilder igjen.. Men har ingen biler å ta av.. :cry:
Kjenner til problemet. Er ikke like lett og få noen til og stille opp, selv når du gjør det gratis. Og snart er det vinter, og da er det ikke aktuelt noe mer (står ikke ute og fryser!!!) Håper og få tatt bilder av ivertfall en 4-5 biler til før vinteren setter inn. HÅPER.

Må nå levere objektivet til service. Har (av alle mulige ting) fått en boble på innsiden av det ytterste glasset. Gud veit hvordan det har skjedd. Kan se ut som en bitte liten vanndråpe kanskje også. Ikke helt utenkelig da det (selvfølgelig) begynte og regne når jeg tok bilder i dag...

Får se om det tørker opp og forsvinner, eller bare blir der. Takk og pris har jeg ikke klart og se noe feil på noen av bildene jeg har tatt i dag. Og er ikke aktuelt og bli noen uker/månder uten kamera nå i siste innspurten før den fæle årstiden kommer (eller kanskje jeg må levere, og da får jeg en perfekt unnskyldning til og handle ny linse mens den jeg har nå er på service? HMMMMMMMM!!!!? :lol: )

Fant ut at jeg må ha meg en solblender også. Mr2 bildet i bildetråden var sterkt plaga av "lensflare" så mye redigering gikk med på og fjerne det. En mindre del av bilen er faktisk "håndtegnet" i photoshop for og få vekk forstyrrelsen fra sola.

Og siden jeg har kjøpt batterigrep så må jeg ha større fotoveske. Blir f'n meg snart like dyrt som og drive med egen bil det her :D

#259182  av Kilgallon

Kilgallon skrev:Sola skinner å Fredrikstad knuser TIL i kveld :D
Ã… jeg fikk rett :D

#259191  av Stiansen

celicat23 skrev:
Stiansen skrev:Bah.. Nå vil jeg ta litt bilder igjen.. Men har ingen biler å ta av.. :cry:
Kjenner til problemet. Er ikke like lett og få noen til og stille opp, selv når du gjør det gratis. Og snart er det vinter, og da er det ikke aktuelt noe mer (står ikke ute og fryser!!!) Håper og få tatt bilder av ivertfall en 4-5 biler til før vinteren setter inn. HÅPER.

Må nå levere objektivet til service. Har (av alle mulige ting) fått en boble på innsiden av det ytterste glasset. Gud veit hvordan det har skjedd. Kan se ut som en bitte liten vanndråpe kanskje også. Ikke helt utenkelig da det (selvfølgelig) begynte og regne når jeg tok bilder i dag...

Får se om det tørker opp og forsvinner, eller bare blir der. Takk og pris har jeg ikke klart og se noe feil på noen av bildene jeg har tatt i dag. Og er ikke aktuelt og bli noen uker/månder uten kamera nå i siste innspurten før den fæle årstiden kommer (eller kanskje jeg må levere, og da får jeg en perfekt unnskyldning til og handle ny linse mens den jeg har nå er på service? HMMMMMMMM!!!!? :lol: )

Fant ut at jeg må ha meg en solblender også. Mr2 bildet i bildetråden var sterkt plaga av "lensflare" så mye redigering gikk med på og fjerne det. En mindre del av bilen er faktisk "håndtegnet" i photoshop for og få vekk forstyrrelsen fra sola.

Og siden jeg har kjøpt batterigrep så må jeg ha større fotoveske. Blir f'n meg snart like dyrt som og drive med egen bil det her :D
Solfilter skal jeg også ha meg.. Håper på et par biler til før vinteren jeg også. Har en NSX, Hayabusa, Supra++ som har meldt seg så vi får se :wink:

#259225  av celicat23

Da står avensis'en på gårdsplassen, ferdig pakket med deler, klar for henting av ny eier (VELDIG søt jente på 19, av alle ting) om 1 time.

Litt blandede føelser. Men hjelper på humøret at jeg fikk en oversikt over renter og avdrag frem til lånet ville vært nedbetalt: i år 2014. Deilig og tenke på at fra og med denne månden så er det nedbetalt - istedenfor i 2014 :shock: Og så får jeg litt over 2000kr mer pr mnd nå som jeg kan bruke til akkurat hva jeg vil (spare? nei! heve livskvaliteten og more seg? JA!!!) :D
Sist redigert av celicat23 den 27 aug 2007 18:13, redigert 1 gang totalt.

#259238  av KeNsA

Slapp av stian! :) Staks æ får ny leppa mi så ska vi ta bilder! :wink:

#259258  av Stiansen

KeNsA skrev:
Slapp av stian! :) Staks æ får ny leppa mi så ska vi ta bilder! :wink:
I know :D Glede mæ :D

#259280  av lexusmann

celicat23 skrev:Da står avensis'en på gårdsplassen, ferdig pakket med deler, klar for henting av ny eier (VELDIG søt jente på 19, av alle ting) om 1 time.

Litt blandede føelser. Men hjelper på humøret at jeg fikk en oversikt over renter og avdrag frem til lånet ville vært nedbetalt: i år 2014. Deilig og tenke på at fra og med denne månden så er det nedbetalt - istedenfor i 2014 :shock: Og så får jeg litt over 2000kr mer pr mnd nå som jeg kan bruke til akkurat hva jeg vil (spare? nei! heve livskvaliteten og more seg? JA!!!) :D
Håper du får/fikk henne inn her... :wink:

#259780  av Stiansen

Synes tråden var farlig langt nede nå, så en bump var på sin plass. :D

Har handla litt fotoutstyr i dag, fjernkontroll, stativ og uv-filter. Mangler en solblender nå. :)

#259781  av lexusmann

Hjelpe meg, ingen som har posta her på 3 dager???!!!var uvanlig... :lol:

#259842  av Larsen

Dagen kan vel ikke bli mer alminlig :?

#259843  av celicat23

Larsen skrev:Dagen kan vel ikke bli mer alminlig :?
Kjedelig? Her er ett godt tips: SKÃ…Ã…Ã…Ã…L!!!!! :D
  • 1
  • 333
  • 334
  • 335
  • 336
  • 337
  • 1175