Helg. HELG. HEEEEEELG!!!!!!!!!!! Trodde dagen aldri skulle ta slutt. Så sier plutselig sjefen min til meg, 15min før jeg skulle slutte "bare dra du". Var ute døra før jeg rakk og høre om han mente det eller ikke.
HEEEEEEEELG!!!!!!!!!!!!!!
Stiansen skrev:Har handla litt fotoutstyr i dag, fjernkontroll, stativ og uv-filter. Mangler en solblender nå.Skal ha solblender selv. Men handlet en annen ting her som jeg vil anbefale:
celicat23 skrev:Så greit ut det der jaStiansen skrev:Har handla litt fotoutstyr i dag, fjernkontroll, stativ og uv-filter. Mangler en solblender nå.Skal ha solblender selv. Men handlet en annen ting her som jeg vil anbefale:
http://www.mpx.no/aspx/produkt/prdinfov ... plid=26928
Deilig og slippe klemme seg så inne i hampen inntil kamera for og se i søkeren. Me like!!
angrykid skrev:Aiai!! Knulling!! Da er jeg her jeg!! hehehe! Knulling er godt!celicat23 skrev:Hehe.. kom fra rette munnenangrykid skrev:Face down, ass up, that's the way we like to get fucked....Grisepuling er digg
celicat23 skrev:Hehehehehe!!KeNsA skrev:Hva er det for noe folk vi har på forumet her?angrykid skrev: Hehe.. kom fra rette munnenAiai!! Guttefitte!! Da er jeg her jeg!! hehehe! Guttefitte er godt!mmmm
![]()
![]()