TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Re: Litt stort Supra mk3 prosjekt (SELGES)

• Bil-, motor- og stereoprosjekter.
Bil-, motor- og stereoprosjekter.
 #327260  av Morten

Hvis du har dårlig tid har jeg god erfaring med å ringe og snakke med sjappene direkte. Da slipper du å miste ett par dager i mail til og fra, samt de får og litt mer inntrykk av at ting haster. er deler på lager, og du ringer ikke lenge etter lokal åpningstid sendes som regel tingene samme dag da om sjappa er seriøs. :wink: (har ingen erfaring med nettopp denne sjappa personlig da)
 #327263  av Supramk3turbo

Når på døgnet kan man ringe MVP-motorsport da?? :D De holder til. Bridgeport, Texas.
 #327267  av Supramk3turbo

Okei, takk skal dere ha :D
 #327274  av tojo

Lykke til,så får vi håpe dem har på lager å sender ASAP. Evnt kan du ringe Titan Motorsports,dem har også kjempe service.
Standard lager eller?
 #327277  av Supramk3turbo

Standard råde, 0.25 oversize veivalger.
 #327326  av Supramk3turbo

He he, kikket fort igjennom prosjekt tråden, nå har jeg snart 35 sider med problemer. Ny rekord eller?? :lol:

Har ringt. Titan motorsports, driftmotion, mvp-motorsport. Alle har lang helg på grunn av memorialday. Hvor flaks kan man ha :lol:
 #327331  av tojo

Supramk3turbo skrev:He he, kikket fort igjennom prosjekt tråden, nå har jeg snart 35 sider med problemer. Ny rekord eller?? :lol:

Har ringt. Titan motorsports, driftmotion, mvp-motorsport. Alle har lang helg på grunn av memorialday. Hvor flaks kan man ha :lol:
Uflaks sa suveren suverin :D
Hørt med are,toyparts,bjørnstad,japantuning?
 #327333  av Supramk3turbo

Prøvde å ringe erik for en liten stund siden, men fikk ikke svar. Vet ikke om firmaet er oppe å går jeg. Har hørt med Bjørnstad bil. Men Are og japantuning har jeg ikke hørt med. Får prøve i morgen...
 #327337  av tojo

Supramk3turbo skrev:Prøvde å ringe erik for en liten stund siden, men fikk ikke svar. Vet ikke om firmaet er oppe å går jeg. Har hørt med Bjørnstad bil. Men Are og japantuning har jeg ikke hørt med. Får prøve i morgen...
Gjør det:-) ellers kan du jo høre med http://www.xposeracing.se og http://www.supramannen-racing.com eller http://cgi.ebay.com/ebaymotors/Toyota-S ... ccessories

Kjap leveranse på den siste der..bare si det haster(skulle hatt igår)
 #327474  av Supramk3turbo

Vell, har vell sjekket hele norge å sverige. Men snakket med Dusty akkurat. Han kunne sende de med fedex. Da er de i norge på 2 dager, så muligheten for å skru i helgen er faktisk ikke helt borte ennå :D
 #327475  av tojo

Supramk3turbo skrev:Vell, har vell sjekket hele norge å sverige. Men snakket med Dusty akkurat. Han kunne sende de med fedex. Da er de i norge på 2 dager, så muligheten for å skru i helgen er faktisk ikke helt borte ennå :D
:D Supert,vi krysser fingrene å håper dem er her til helgen.
 #327503  av Supramk3turbo

Da hadde jeg visst ihvertfall fått noen andre deler hjemme.

Driftmotion servo slange
Nye stivere motorfester
6 stk iridium plugger
Komplett pakningsett til motoren :D igjen
Og nye grøfte lys som skal passe bra i de nederste åpningene på den nye fangeren :D
  • 1
  • 33
  • 34
  • 35
  • 36
  • 37
  • 62