TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Danielj's MRlowrider

• Bil-, motor- og stereoprosjekter.
Bil-, motor- og stereoprosjekter.
 #419115  av DanielJ

Ikke værre enn at man setter på de orginal demperne om jeg må inn på kontroll :wink:
 #419120  av hmsilset

ArildM skrev:Du sikler etter Mr2 igjen Hans Martin? Regnet med det :mrgreen:
Point taken ang lakk. Vi får se hva det blir til :)
Jeg tenkte på noe nyere til 3-400.000 i vår.Men om jeg får kjøpt en entusiastbil som denne, så gjør jeg det istedenfor f.eks evo8..
Du har jo splitter nye senkefjører.Klaske på litt lakk isteden ;)
 #419181  av lasse

DanielJ skrev:Ikke værre enn at man setter på de orginal demperne om jeg må inn på kontroll :wink:
Thats the spirit! Gjort det med motor jeg :lol:
 #419680  av DanielJ

I går fikk jeg sydd dørsidene og girskinnet i alcantara og montert det i bilen. Fant ut at jeg hadde så mye stoff igjen at jeg trekker opp fra a-stolpen, bakover til c-stolpen og plast dekselet under bakruten! Startet i går med å ta diskant dekselene, tar resten senere :D :D :D Venter bare på coilovers nå.... Har bestilt kakkelstag forran å bak og ny girkule (ARC Titanium replica).

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Kun det beste for bilen
Bilde
Sist redigert av DanielJ den 28 sep 2012 19:19, redigert 1 gang totalt.
 #419685  av ArildM

Dette er bare helt nydelig!
Dette må bli mnds bil en gang snart altså! 8)
 #419689  av DanielJ

Rafinus skrev:Det der vart ekstremt bra :D
Takk takk, skal bli enda bedre :D
 #419690  av DanielJ

ArildM skrev:Dette er bare helt nydelig!
Dette må bli mnds bil en gang snart altså! 8)
Takk, ja det hadde jo vært gøy! :wink:
 #419695  av Roye

Passet veldig bra med det interiøret 8)
Hvor kjøpte du den hen?
 #419696  av DanielJ

Roye skrev:Passet veldig bra med det interiøret 8)
Hvor kjøpte du den hen?
Kjøpte hva da?..
 #419716  av inzane2012

tror han mener hvor du har kjøpt alcantaratrekkene til setene, som forresten var JÆVLIG bra, øker nivået betraktelig i forhold det skinnet som er der orginalt :)
 #419724  av DanielJ

Alcantara setetrekkene er som sagt kjøpt fra lscinteriors.co.uk og resten av alcantara stoffet er kjøpt fra møbelsnekker her i Bodø.
 #419927  av DanielJ

Happy times, coilovers´ene kom i dag! :D Var i går å fikk tatt firehjulskontroll på bilen, Var kun bitte litt skjev på spissingen, ellers var den helt perfekt! Så nå er det bestilt time ho BT. Har foresten kjøpt meg ny bil :lol: Opel Rekord E 2.0S 85mod.. Gammel bil med mye historie bak seg. den har tilhørt nesten hele sitt liv i familiens eie. MR2en skal lagres i vinter :) Sak montere coiloversene så snart den har vært hos BT :lol:

Sweeeeeet <3
Bilde
 #419928  av hmsilset

Følger med videre her, selv om bilen ikke er til salgs jeg ;) Dette blir tøft!Legg ut ett bilde eller to etter bytte da! Synes det er bra at du tar vare på Rekorden!Det kan være mange gode minner og vanskelig å kvitte seg med biler en er vokst opp med!
 #420118  av DanielJ

Fikk montert Cusco coiloversene på fredagen :) Gikk ganske så smertefritt, bortsett fra at jeg hadde kjøpt t sett med nye lenkearmer og de passet ikke.. Viste seg at på Cusco coiloversene et festet forran montert lavere slit at de må bruke de korte lenkearmene som brukes bak. Nå mens jeg venter på et nytt sett med korte lenkearmer, kjører jeg med korte lenkearmer forran og lange lenkearmer bak. Bilen er virkelig stiv nå, men samtidig går det ant å bruke den i byen :lol:

Bilde
  • 1
  • 33
  • 34
  • 35
  • 36
  • 37
  • 48