TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Kamelonen SW20 ,-edit- har fÃ¥tt pÃ¥ vinterpels :)

• Bil-, motor- og stereoprosjekter.
Bil-, motor- og stereoprosjekter.

#108108  av Trial

Dette var helt rått,markus! :) Har en kompis som har mr2,og som er litt misunnelig på din bil,å da jeg fortalte om tallene dine mumlet han surt: Det burde vært skudd-premie på enkelte,altså... :lol:

#108172  av VeilSide

Jeg satt inni på den filmen som er lagt ut i den andre treaden. Skal få laga til litt inboardfilm også (må sjekke råmaterialet først)

#108178  av TomG

Meir film!!!

#108262  av GT_rider

Blir vel reportasje i BILSPORT nå snart??

#108432  av chris

GT_rider skrev:Ser du har planlagt litt kjøring rundtom i norges land. Hvordan transporterer du da gliset? På henger, med hiacen framfor?? mr2en er vel ikke så holdbar nå at du kan ta sjansen på å kjøre til og fra banekjøringene med den :)
værste er jo at.. det er holdbart :D

#108434  av chris

LITT trang bane i forhold til hk antallet eller, markus? :D

#108571  av Turbotrille

Fy faen..

Må bare føye meg i rekken av beundrere, men dette er definitivt den råeste MR2en jeg vet om noen som helst sted altså. :twisted:

Startet på denne tråden sent 17. mai og fortsatte gjennom hele arbeidsdagen igår før jeg var ferdig, og har bare en ting å si;

Gratulerer Markus, med sikkert verdens feiteste MR2. :D

Håper du kommer på Våler til helgen, for dette er seriøst en bil jeg isåfall ser frem til å se på banen. :D

#108715  av TomG

Ja må komme til Våler......blir nesten like bra som Elling!

T

#123799  av nyman

Tjena!
Hur går det för dig å din bil? skrivs ju inget om den här längre.

#123951  av MR2turbo

Tjenare :)

Jeg skal snart komme med noen oppdateringer, men har ikke så masse tid om dagen.. skal få tatt noen bilder, så du får se :)

#124550  av TomG

Må holde oss underettet om hva som foregår nu til helgen Markus!

T

#149670  av hybrid

Lest gjennom tråden din jeg også nå.. jeg må si jeg er litt satt ut etter og ha sett hva du har gjort med den stakkars motoren :wink:

HÅper du legger ut info om fremtidige planer når de popper inn i hodet ditt.

Jeg må si det at det var et syn og få se bilen din, god kaffe hadde du også:)
Om du ikke husker meg, så var det jeg som handla bremser av egon til corollaen min. så var jeg innom deg senere på kvelden.

Lykke til!

#149816  av MR2turbo

hei takk for sist :) skal prøve å lage en liten tråd om vinterns nyvinninger når jeg begynner å bli ferdig... ;)

#149819  av PÃ¥l

Gleder meg som en unge :)

#149992  av CelicaTurbo

En ny tråd for siste modifikasjoner er nok på sin plass ja, har lurt noe på hva som skjer med den bilen i løpet av vintersessongen men har antatt at du ikke akkurat har stått stille med prosjektet :)
  • 1
  • 33
  • 34
  • 35
  • 36
  • 37
  • 49