TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• DEN STORE OFF TOPIC TRÃ…DEN!

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#264706  av celicat23

Fått en ny toyota yaris diesel med automatgir som lånebil i dag. Må være den minst komfortable bilen jeg noen sinne har kjørt. Til og med yaris verso'n min er en drøm i forhold.

Automatgiret har "manuell" giring, som er håpløst. Så har det N for nøytral, R for revers, ikke noe P for park - da må du sette på håndbrekket (jesus....) og så er det den modusen du kjører i: E. E for ERGELSE. E for ER DET MULIG?.

Ga på det bilen klarte ut på motorveien, og til min store forbauselse så satt jeg plutselig med panna planta i rattet, før jeg ble kasta tilbake i stolen igjen. Jepp, vi snakker SMOOOOOOTH giring.

Toyota låner tydligvis ut denne bilen for at du skal være takknemmelig for den du allerede har.

#265255  av ijb

var komt langt ned denne tråden her :wink:
driver foresten og vurderer å kjøpe meg hytte :lol:

#265267  av Marcus

ijb skrev: driver foresten og vurderer å kjøpe meg hytte :lol:
Stive priser for en hyttetomt nå om dagen har jeg lagt merke til.. hvertfall her nede i sør.. 2mill for ei rønne med utedass og nydelig utsikt.. :)

#265310  av grimfer

Hytte? Det er en fjern tanke for meg, gitt. Har ikke råd til å kjøpe meg leilighet en gang!

#265369  av Stiansen

Noen som har forslag til hva jeg kan ha bakpå russefrakken min? :D

#265372  av Neemi

Jeg skal på ferie :D:D:D:D

#265376  av ijb

Neemi skrev:Jeg skal på ferie :D:D:D:D
reiser på ferie 1 desember , en uke på luksus hotell i spania :D :D :D :D skal bli godt med litt SOL :D

#265439  av 2000celica

Oktoberfest til helgen, reiser nedover på torsdag en liten gjeng fra Sandnes.
Ikke akkurat ferie, men,men....... :lol:
Vedlegg
plzen2_v.jpg
plzen2_v.jpg (93.78 kiB) Vist 667 ganger

#265500  av ijb

mmmmmmmmmmm øl :D :D :D :D :D :D

#265514  av noldeeus

møll?

#265884  av celicat23

http://www.topgear.com/content/news/stories/2299/

Gleder meg litt over middels til søndag kveld/mandag når torrent'en av denne episoden kommer ut! Dette skal brennes over på cd, nytes på 55" med en pizza og tilbehør!

Og det er fredag i dag!!! ENDELIG enda ei DRITT uke på jobb snart ferdig!!!!!

#265999  av Jon Are

Stiansen skrev:Noen som har forslag til hva jeg kan ha bakpå russefrakken min? :D
"Snart kjører jeg SUPRA!" :lol: :D

#266012  av Stiansen

Jon Are skrev:
Stiansen skrev:Noen som har forslag til hva jeg kan ha bakpå russefrakken min? :D
"Snart kjører jeg SUPRA!" :lol: :D
Hehe :lol:

#266172  av ina

dette er det mest morsomste forumet altså!!!
best liv her!
  • 1
  • 340
  • 341
  • 342
  • 343
  • 344
  • 1175