TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• DEN STORE OFF TOPIC TRÃ…DEN!

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#267176  av lexusmann

Likte spesielt den nyyydelige eks'et av 1.gen celica...bilde 9960... :shock:

#267406  av lexusmann

celicat23 skrev:
lexusmann skrev:Likte spesielt den nyyydelige eks'et av 1.gen celica...bilde 9960... :shock:
Er så mye fett der. Syns de her er helt :shock: *sikle*

http://img.photobucket.com/albums/v113/ ... G_9993.jpg

http://img.photobucket.com/albums/v113/ ... G_9905.jpg

http://img.photobucket.com/albums/v113/ ... G_9787.jpg
Hva var den første der? de andre var jo greie...

#267803  av Stiansen

Har sittet på Supraforums.com litt i kveld.. Altså det amerikanske Supraforumet. :wink:

Dæven det er sinnsykt mange fine biler som ligger til salgs :shock:

Gjennomført bil med fullt stylingkit, pent gjort, interiør er fiksa opp med stoler etc, og motor med HKS T51R med alle supporting mods.. $ 37 600 :shock: Billig i mine øyne, men man vet jo aldri hva man får. :wink:

Et par andre, blant annet en svart 1300 rwhp GT47-88 Supra 3,2 stroker.. GÃ¥tt 32 000 miles.. $ 74 000 :shock:

Siste.. 98 modell RSP-Supra (1 av 24 lagd) med 1300 rwhp med lav kilometerstand osv.. $ 100 000.. Litt stiv pris.. Men er en utrolig sjelden bil :)

Bare man hadde penger.. :!:

#267895  av Peak

Marcus skrev:Aeh!

NÃ¥ kom K850i min! SÃ¥ i dag blir det bilder! Fy f* den var bra! :shock:

http://www.sonyericsson.com/spg.jsp?cc= ... &pid=10868
Åssn funker det med opp/ned/høyre/venstre i tastaturet?

#267903  av Marcus

Ettersom jeg hadde k750i så var jeg vant med joystick (som forøvrig sluttet å fungere til tider (tok over 2år)), så det var litt uvandt i starten. men synes det funker veldig bra, ikke noe problem det hvertfall :)
utrolig nice de tre øverste knappene som er trykkfølsomme! (de sitter nederst på skjermen)
og mediamenyen/bildevisningen snur seg etter om du holder mobilen på siden eller ikke.. 8)

#268180  av Peak

Okei, tøft..får se om jeg ikke får dra å trykke på en sånn en dag..
Har Nokia 6230i nå, men tror K850i kan bi min første Sony Ericsson :lol:

#268217  av ina

har min første nokia på veldig mange år, og den har vært mere på reperasjon enn det jeg har fått brukt den.. etter sist gang ser jeg at de har skrudd telefonen skjev... skikkelig irretabelt egentlig, men håper egentlig at jeg får samme feil en 3. gang sånn at jeg har god grunn til å heve kjøpet og kjøpe meg SE telefon som jeg har vært mye mer fornøyd med... min forrige ble hardt brukt... kastet den litt og etter noen år funker den ikke like bra, men har en anelse om at nokian ikke tåler en brøkdel engang... SE telefoner synes jeg er mye bedre en nokia!!!!!

#268310  av Marcus

Kan vel ikke si annet enn at jeg er utrolig fornøyd! Utrolig kjapp, veldig deilige touch-knapper, og endelig en mulighet til å slå av kamera-lyden når man tar bilder.. (uten å flashe om firmware)
Må si jeg liker å våkne til en RSS-feed om morgenen, men det har vel de nyeste SE-mobilene hatt en stund..
Pene bilder! Mye tøffe instillinger, og i tillegg har den sensor som sjekker hvor mye lys som strengs.. Den "best pic"-funksjonen var mye bedre enn på min gamle hvertfall. Kjapp til å lagre bildene :)
Mobilen begynner nesten å skrive meldingene for deg: den kommer med "tips" om hva neste ord er, så hvis det stemmer så er det bare å trykke høyre så slipper man å skrive ordet..
dette var vel bare noen av nyhetene..

Jeg har hatt t610, z1010, k750i og nå k850i. Alle har fungert ypperlig i flere år, men joysticken på t610i og k750i ble dårlige etter ca 2-2.5 år.. Skulle kanskje bare mangle etter hvordan de har blitt behandlet.. Skjønner hvorfor de har gått bort ifra joystick hvertfall. :wink:

#268312  av celicat23

Jeremy Clarkson om hvordan en Jaguar XJR oppleves:

"Driving this is like floating on a lilo, on an oiled-up Thai teenager, in a warm bath, on a nice day, on a beach, in the tropics, while listening to Jean Michel Jarre. And that, come on, is what you want really."

http://driving.timesonline.co.uk/tol/li ... 690572.ece

Ikke bare brilliant på TV, men også god for en artikkel eller to :D

#268352  av Marcus

celicat23 skrev:Flott. Komplett.no har hatt 1 hel dag på og plukke de 4-5 tingene jeg bestilte meg. Hvor langt har de kommet på en hel dag? Ingen steder.
Sagt det før, sier det igjen: komplett er treeeeeeeeeeeeeeeige!!
Bestilte 3GB ram til macbooken, og en 750gb Mybook i går kveld klokken 23. (klart for leopard!)
I morges klokken 07.15 sto den som "data motatt" hos posten sporing. Og nå har den altså ankommet postboksen nede på OSLO S, og jeg kan gå innom der på vei hjem fra jobb om en times tid. Genialt!

22.10.07 14.27 ANKOMMET POSTKONTOR 0402 OSLO (POSTAUTOMAT, OSLO SENTRALSTASJON)
22.10.07 12.08 INNHENTET 3168 MELSOMVIK

Så da fikk jeg en PIN-kode på SMS som jeg bruker på automaten nede på sentralstasjonen.

Komplett fungerer alltid :wink:
  • 1
  • 342
  • 343
  • 344
  • 345
  • 346
  • 1175